søndag, december 14, 2014

14. december og 3. søndag i Advent.

Så blev det allerede 3. søndag i advent. Synes tiden går rigtig hurtigt denne jul. :)
Idag får lige min ny indkøbt kopi af mine Aluminia hjertevaser. Den er dog kun en lysestage, men den fik lige en lille perlekrans på istedet for et lys. Der hvor den står, er der nemlig en hylde oppe over. 
Se lige min søde lille nye snemand er han ikke bare cute. :) Jeg har fået ham i gave af Birgit/mio. Jeg plejer at købe en lille ny snemand hvert år. Men har de sidste par år ikke kunne finde nogen som jeg synes var sød. Men i år behøver jeg så ikke at kigge efter flere snemænd. ;O)
Tusind tak for den, jeg er rigtig glad for min nye snemand. :)

Tusinde tak for jeres søde kommentarer og fordi I havde tid til at kigge forbi bloggen i denne travle juletid. :)

I må have en rigtig dejlig 3. søndag i advent
juleknus Gitte

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det er fine ting du viser, men måden du fik snemanden på er da bare så sød.
Nyd søndagen.

Mio sagde ...

Der står den jo perfekt : ) lækker Lumia "kopi" det er super skøn : )
Rigtig god aften

Marianne sagde ...

Sikke nogle dejlige, stemningsfulde julebilleder, som du har herinde :)

Synes også denne her måned går alt for hurtigt....

Moster Lene sagde ...

Hvor er den bare sød. Ved du hvor man kan få fat i sådan en henne?