tirsdag, april 16, 2013

Scrapsisters fødselsdags crop

Her er endnu et LO jeg har lavet til Scrapsisters fødselsdags crop. 
Nr.23. Du skal nu tegne. Brug dine kreative egenskaber til at lave noget unikt på dit layout, kort eller i din art journal, smash eller Project Life.

Jeg fandt en masse af mine gamle tegninger i min fars gemmer da vi tømte han lejlighed. Blev både trist og rigtig glad for at han have gemt dem. Billedet lå også sammen med alle de andre billeder vi fandt. Billedet er taget i børnhaven Sundby Asyl på Amager. Jeg kan faktisk godt huske vi blev fotograferet. Det er taget i påsken '72 (årstallet har jeg fået af vide af min mor.) :). Vi havde lavet gule ponpon'er til kyllinger og vi skulle klippe næb og fødderne mens vi blev fotograferet, det skulle se naturligt ud....tænker jeg.....;O) Herligt at tegningerne er samme år som billedet,  det synes jeg er lidt sjovere at de gør. Godt min mor skrev årstal på tegningerne dengang. =0) Men jeg valgte faktisk tegningerne fordi jeg synes den lignede mig lidt på billedet...hestehaler og stort smil. =0) Jeg huskede lige at tage et billede af tegningen inden jeg brugte den på LO'et. 

Jeg har brugt kvistkarton. Twine. Bånd. Gult rest karton. Wasi-tape. Studio Calico's små træ kameraer. October Afternoon labels. Så min tegninger. :)
Tænk så er der en uge til Nick kommer hjem, så er der allerede gået 4 mdr. siden jeg kørte ham til ski-bussen i Tåstrup. Jeg glæder mig rigtig meget til at hente ham i CPH i næste uge. :)

Søndag kigger jeg lige forbi SAM, så jeg håber lige jeg når at hilse på jer som skal sidde der nede eller jer som også kigger forbi. Glæder mig allerede. :)


Tusinde tak for jeres søde kommentarer det varmer utrolig meget at læse dem.
På gensyn og I må ha' en rigtig dejlig aften :)
Scrapknus Gitte

6 kommentarer:

Bodil sagde ...

Kjempefin LO og et fint minne er tatt vare på.
Ha en fin kveld :)

Annette / aka sagde ...

Hvor er det fint, og hvor er det en sjov ide at lave det på den måde.
Tænk at have sine egne børnetegninger så mange år efter.

Rigtig god fornøjelse på SAM-turen.

PS: Bloglovin er i stedet for GoogleReader, som lukker. Så alle de blogge jeg følger med i skal flyttes over - så det er mig der har et problem !!! Min blog bliver hvor den er....

God onsdag.

Connie sagde ...

Hvor er det flot bruge af tegninger og billedet sammen. Og at du nælder det. Er vild med dit layout.

Måske jeg også skulle prøve den udfordring med en mixed media side.

Gitte, det kan være jeg også kommer søndag. Ved det ikke i nu.

Ha en god dag, Gitte. Knus

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et dejligt layout! Fantastisk billed!!!!!
Vi ses søndag.

Charlotte sagde ...

Det er et skønt layout med rigtigt fine minder - både via dine tegninger fra dengang, men også via billedet af dig fra børnehaven. Lækre farver og de små træ-kamera er altså så søde. :)
Kan godt forstå du glæder dig til at se Nick igen. 4 mdr. er lang tid. Jeg skulle kun undvære Emil i en uge (da han var i Østrig på ski) og det synes jeg var meget længe.... he he.
MÅske jeg også kigger forbi til SAM.
Rigtig god onsdag til dig.

maria sagde ...

super flot Lo, en fed måde at få scrappet tegninger, den må jeg huske.