tirsdag, april 27, 2010

Lige et lille kort som skulle ha' været med i scrapsisters fødselsdags cybercrop. Men jeg nåede ikke at få det færdigt til tiden, var 10 for sent på den.:O) Men da jeg så ikke kunne aflevere det alligevel så satte jeg lige et tekststempel på.:) Udfordringen var at man skulle enten lave et kort eller et LO og så vælge mindst 6 ting ud af 10 punkter som hver punkt indeholdt 2 muligheder, men man måtte kun vælg den ene af mulighederne.

Materialerne kvistkarton og alm hvidt og brunt karton. Greeting Farm stempel. Tekst stemplet er fra Hero Art. Bånd. Bog side. Hæfteklammer. Glimmermist. Blomster og Brads
Vi havde en super hyggelig "farsaften" i lørdags sammen med min mands søskende med familie. Hvis I vil se hvad vi fik at spise så klik HER så kommer du over på min anden blog.:)

 Idag skal Emil på koloni med skolen for første gang. Han kommer først hjem på torsdag hvor jeg skal hente ham på skolen.:) Det bliver rigtig spændende hvad han siger til det. Jeg har vist ham billeder fra kolonien. For da jeg sagde til ham at han skulle på koloni, kiggede ham lidt mærkeligt på mig, tror ikke lige han var klar over hvad jeg snakkede om. Men da viste ham billederne, han blev meget begejstret over at se at der var både swimmingpool og legeplads. Han sagde "bad" og "lege". Her til morgen skulle han lige kigge billeder imens han spiste sin morgenmad.:) Tro han glæder sig for han pegede hele tiden på billederne og "snakkede" om billederne.:)
Så min plan er at komme på blogsafari og så skal jeg ha' malet et gammelt klædeskab. Så må jeg se om jeg ikke lige kan klemme lidt scrap ind i ly af natten.;O)

Tusinde tak fordi I havde tid til at kigge forbi min blog og for jeres søde kommentarer. De varmer.
I må ha' en rigtig dejlig uge.

10 kommentarer:

Nikolette sagde ...

Sødt kort!
..og god arbejdslyst med skab og scrap ;-)

Heidi sagde ...

Skønt kort du fik lavet - jeg har også fundet mine stempler frem, de er ski for søde til at blive gemt helt væk ;O)

Hvor spændende med Emil, men vand og leg så kan det sikkert kun blive et hit.
Kan da nok se du ikke kommer til at kede dig mens han er væk - som om du nogen sinde gør det ha ha ha du er altid så aktiv søde ;o)

Rigtig god dag knus

Anne Bente sagde ...

åh.... hvor er den dog bare skøn, ha en god dag.

Mette sagde ...

Super sødt kort du har lavet - god dag til dig
Scraphilsen
Mette

Pia sagde ...

super lækkert kort i skønne farver. Du må have en hyggelig aften.
knus Pia

Joan sagde ...

Jeg er enig i hvad de andre skriver. Skønt, skønt kort :)

Karina Beck sagde ...

Sikke et flot kort. God ide at vende die´en.
Jeg er spændt på at høre om Emil har været glad for kolonien.

Tanja sagde ...

FLOT drengekort... :o)
Ejj hvor bliver det spændende for Emil og sikke en masse du skal nå mens han er afsted - God fornøjelse...
Scrapknuzz Tanja

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var et kært kort.

Jeg håber, at Emil får en dejlig oplevelse på kolonien, og at du får en glad dreng hjem.

Hyg dig med dine projekter, mens Emil ikke er hjemme - det lyder spændende med malerarbejdet.

Stinne sagde ...

Skønt kort.

JEG TROR OG HÅBER DU FÅR EN DRENG HJEM SOM HAR HAFT EN SKØN TUR OG SOM KOMMER HJEM TIL EN MOR MED MASSER AF FÆRDIG SCRAP OG EN MASSE ENERGI.

knus