tirsdag, december 30, 2008

Nedtælling til Nytårs aften.

Ja så er der ikke langt tid tilbage af 2008. Men det har været et rigtig skønt år med en masse scrap. Jeg tænker på de hyggelige scraptimer jeg har haft hos Dreampapers. Det var kanon hyggeligt at møde en masse af de scrap Qvinder "in person" som jeg har mødt på de forskellige blogge. Der ibland fandt jeg en gammel skoleveninde igen. Det har også være super hyggeligt at møde nogle nye scrapper bla. her i julen. Det var ligesom at få nogle nye veninder med samme interesse som en selv. Det har været herligt. Jeg håber på at jeg er heldig at møde nogle af jer til de forskellige crop, SAM, og hvad der nu ellers er i løbet af det kommende scrap år 2009. :)
Tusinde tak for jeres søde kommentare på min blog i årets løb. De varmer. :)

Jeg vil ønske jer allesammen
et rigtig godt nytår
På gensyn i 2009
Her er lige et LO jeg nåede at lave til årets sidste udfordring hos 1-2-3-scrap Det er også det sidste LO jeg fik lavet i år. Det var helt rart at lavet LO's igen efter alle de julekort. :)
Materialerne. Basig Grey, ensfarvet papir stemplet med sassa lass ugler. Bølgepap malet. Blandet blomster og knapper. Clips fra Tim Holtz. Floss. Metal ugler. '08 er thickers vinyl.

16 kommentarer:

Pia sagde ...

Flot lo og godt nytår til dig og din familie, håber vi mødes til diverse scrap arrangementer, siger også tak fot søde kommentarer på min blog

Karina Beck sagde ...

Lækkert layout. Det ser godt ud med de stemplede ugler og udlecharms. Sidstnævnte har jeg ikke set før..
Godt nytår.
Kram Karina

Anonym sagde ...

Total fedt LO !!!! Nu elsker jeg jo også de skønne ugler dér...gode farver..og flot med alle de blomster UDEN at det bliver feminint :O) Også et bragende godt nytår til dig og din familie! Håber virkelig at vi mødes IRL i 2009 !

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg er meget flov over ikke at være kommet forbi din blog i løbet af december! Det er virkelig ringe af mig. Nu er du tilføjet min feedreader, så jeg kan være med fra starten af det nye år. Tusind tak for alle dine søde kommentarer hos mig.

Godt nytår til dig og dine.
Kh Cecilie

Anne Bente sagde ...

total flot lo altså, og ha en rigtig god aften i morgen, vender tilbafe kan du tro

Majer sagde ...

Du ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår.
Ser frem til at følge din blog i det nye år.
Nytårshilsner fra Majer

Annette sagde ...

Kære Gitte. Godt nytår til Jer alle. Tak for 2008, glæder mig til masser af skønne timer sammen med dig i 2009.
Skønt LO af min ven Emil.

Knuser
Annette

Betina Olesen sagde ...

Tak for hilsnen på min blog...
Jeg vil også ønske dig et rigtig godt nytår... og at vi genses på vores blogs...

Hygge fra Betina

Stinne sagde ...

Sødt LO, godt nytår til dig og din familie... Tak for dine altid søde kommentare på min blog!

annes paperfun sagde ...

Så flott LO!
Igjen takk for kontakten vi har fått dette året og ønsker deg et riktig godt og kreativt nyttår.
Gleder meg til å følge deg i 2009
nyttårsklem Anne

Mutte sagde ...

Sikken et flot billede du har som header. Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

Heidi sagde ...

waw super flot lo.. er vild med ugel papiret du har brugt ;o)

Også rigtig godt nytår til dig og dine. Jeg glæder mig til at besøge din blog i 2009

Mange nytårs knus Heidi

Sarah sagde ...

Du og din familie ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår!
Tak for året som er gået, inspiration og hyggelige stunder.

Margit sagde ...

FLOT LO.
Rigtig godt nytår til dig og dine. Det har været hyggeligt at krydse spor her på bloggen. Glæder mig til at følge dig i 2009.

Mette sagde ...

rigtig godt nytår - glæder mig til at se hvad du får lavet i 2009

Charlotte Ravn sagde ...

Rigtigt godt nytår til dig og din familie. Jeg glæder mig til at følge din blog her i det nye år!