mandag, december 08, 2008

8. december

I dag har jeg været på cafe med min veninde og drikke chai-te uhm rigtig hyggeligt. Bagefter nåede jeg at købe en julegave til Nick men den kan jeg jo desværre ikke vise endnu. Det troede du lige...... he he snydt igen Nick. :) I år kan jeg nemlig købe gaverne tidligere til ham, for nu kan han jo ikke snuse rundt efter dem. :)
Men jeg da vise nogle bånd jeg købte forleden. Ih ja jeg faldt for nogle bånd igen. Der er helt sikkert flere på vej hjem til mig i løbet af ugen.
Jeg fandt mine trylledejs nisser frem idag. Det er nogle jeg lavede for en del år tilbage.
Nissefar her faldt ned fra væggen sidste jul, hans ophæng kunne ikke mere. Han var den første julemand jeg lavede. Så nu kan han kun stå op ad væggen på hylden inde i stuen sammen med sin lille nissekone.
Dette nissepar er de nyest par i samlingen.
Dette lille nisse hoved har Nick lavet en gang. Ja nu synes han sikkert nok jeg er rigtig pinlig. Men jeg synes nu den er ganske sød. Jeg har malet ansigtet for ham. Han havde ikke tålmodighed med penslen. Tak fordi I kiggede forbi min blog. Forsat rigtig glædelig 8.december. På gensyn imorgen. :)

10 kommentarer:

Margit sagde ...

Hvor er de flotte. Jeg har faktisk også et par trylledejsnisser i kælderen. Dem havde jeg helt glemt!!! Hmmm... måske skulle jeg på nissejagt dernede :-)

Anne Bente sagde ...

åhhh hvor er de flotte de nisser, alle dammen, det lyder til i rigtig har hygget jer.

Pia sagde ...

Hvor er dt nogle søde nisser, jeg havde også en periode hvor den sto på trylledejs figurer

Karina Beck sagde ...

Hvor er de bare flotte de trylledejsnisser.

Uhmm chai, det kunne jeg godt drikke lige nu.

Anonym sagde ...

Ih hvor dine trylledejsnisser er flotte ! Jeg har faktisk lige købt noget chai-the...drikker ellers kun the hvis jeg er syg med ondt i halsen..men nu bliver der talt og skrevet meget om det Chai, så jeg tænkte at jeg ville prøve :O) Skønne bånd du også fandt dig !

Connie sagde ...

Hold fest hvor er de sød, din nisser. Jeg er vild med dem.

Gitte, er du ved at blive båndnakoman???

Vi ses den 17, ikke ??

Charlie sagde ...

Dine trylledejsnisser er RIGTIG søde og den din søn har lavet er også FIN. Og HOLD SÅ OP med at lokke med de der bånd, jeg har altså slet ikke tid til at skulle til Amager lige pt. =0)

Heidi sagde ...

hvor er de da bare rigtig skønne dine nisser og lækert lækkert bånd. Er der noget bedre end en hygge dag i godt selskab ;o)

Fortsat god mandag aften

Charlotte sagde ...

De trylledejsfigurer er virkelig søde. Rigtigt hyggelige!
Det var da heldigt, at nissefar ikke gik i stykker, da han faldt ned af væggen ;-)
Skønne bånd du har købt! Synes det med fødselsdagskagerne er herligt!

Karen (lindse) sagde ...

Hvor er det bare nogle lækre nisser! Jeg tror jeg kunne købe mig fattig i nisser hvis det var :)