lørdag, juli 12, 2008

Freescrap hos Dreampapers

Jeg var nede hos Dreampapers igår til free scrap. Det var rigtig hyggeligt at møde nogle af de andre hvis blogge jeg følger.

Det sjovest ved det hele det var, at jeg fandt ud af, at jeg havde gået i klasse med Connie Haveje på Mosede skolen fra 2.kl. til 4. kl. Så er verden da lille. Vi blev enig om hvad skal vi med Facebook når vi har Dreampapers.

Jeg har kigget på skolebillederne igen og jeg synes vi er rigtig søde og vi var ret checket i tøj :o) Det var sikkert top moderne dengang og retro idag.

Men jeg nåede da at lave et taske kort til min venindes datter Emma som blev 9 år igår.
Mit LO som var 2. sommer udfordring fra Anne fik jeg ikke lavet færdig. Men det er der næsten det skal lige limes færdig så det kommer nok på bloggen en af dagene !!!!! :o)
Senere på aftenen igår, den blev ca. 22.00 Der gik jeg igang med, at lavet et fødselsdagskort til Nick. (Han er taget afsted til Frankrig for at stå på snowboard og er ikke hjemme på sin 18 års fødselsdag. snøft.) Men jeg måtte vente til han gik i seng. Derfor kom jeg først igang så sent, for det skulle jo være en overraskelse. (heldigt at han ville tidligt i seng for, han skulle jo være frisk til idag)
Der kom ikke så mange detaljer på, som det kort jeg lavede til ham til hans 18 års fest. Jeg var lidt skeløjet og ville gerne i seng inden midnat.

Jeg er helt vild med snowboard stemplet. Jeg er spændt på at høre hvad Nick siger til kortet og stemplet.

Jeg fik gemt det godt ned i tasken i morges. Så nu håber jeg han når ned i tøjet inden mandag. ;o)

Tak for denne gang og forsat god scrap weekend.

1 kommentar:

Connie sagde ...

Tak for igår. Super hyggelig dag.

Det er lidt pusselig, så lille verden er. Jeg har ikke fundet klassebilleder frem i nu, men det skal jeg.