mandag, juli 14, 2008

Nick 18 år

Tænk i dag er det 18 år siden at min dejlige dreng (mors lille pus) kom til verden. Kl. 04.31 3600g og 54 cm lang.
God start på tilværelsen. Idag er han godt nok vokset til ca. 185 cm i højden. (mors lille pus) :o) Ja det vil han blive ved med at være også når jeg engang bliver 80. ;o)
Py-ha ikke nemt når mor skal træde i karakter eller når han skal ha' et knus når mor nu kun måler 160. :o)
Han er ikke hjemme på sin fødselsdag (snøft snøft) han er i Frankrig og laver det han er allermest glad for, nemlig stå på snowboard.
Men jeg håber da, at han har fundet hans fødselsdagskort jeg har lavet til ham. Men det finder jeg ud af når jeg ringer til ham senere (så håber jeg bare at jeg kan få fat på ham).
Tillykke Nick med de 18 år
ønskes du af Emil, far og mor
Forsat god dag og på gensyn

1 kommentar:

Connie sagde ...

Tillykke med ham, din "lille" dreng.;o)