søndag, juni 29, 2014

Et CAS studenterkort

Min venindes datter blev student i onsdags og fik et flot 10 tal i huen. (derfor 10 på kortet) Igår kørte hun i lastbil med hele hendes klasse fra Tårnby gymnasium.
Jeg havde købt en hoptimist til hende, desværre var den med studenterhuen udsolgt, så hun fik den lille røde hoptiminst i stedet for. Ved godt hun har en i forvejen, men man kan ikke få for mange hoptimister. ;O)
Hun skulle jo også havet et lille kort til gaven, det var mere hvis hun ikke fik åbnet pakken igår, så kunne hun jo se hvem gaven var fra, når hun blev frisk en anden dag. ;)
Kortet har jeg lavet i CAS stilen.
Jeg har brugt rødteggshell Bazzill karton. Studenter huen en gammel QK. Jeg farvede skyggen sort og gav den glossy så den ligner lak skyggen på studenterhuerne. TILLYKKE er basic Grey alfabet stickers. Rødt twine. 10 tallet er Thickers. Bling bling.
Det har været en meget hektisk uge, synes jeg havde lidt for meget om ørene, men jeg nåede da heldigvis lige at få lavet kortet færdig og komme til studenterfest i lørdags og fik blogget idag. :)
Nu skal jeg have pakket Emils taske, for han skal på aflastning de næste 3 dage. Så jeg satster på at jeg når at få scrappet bare lidt de næste par dage. :)
Tusinde tak fordi I kiggede forbi og for jeres søde kommentarer.:)
Rigtig dejlig søndag aften
Scrapknus Gitte

Ingen kommentarer: