søndag, december 22, 2013

22. December og 4. Søndag i advent :)

Øv øv har desværre ligget syg. :( Troede først efter mine 2 jule-indkøbs-gave-ræs søndag og mandag at jeg havde fået julestres. Men nej det var en visrus var skyld i at jeg "gik kold" i søndags. :( Puha hvor det er træls at ligge syg her op til jul :(  Idag har jeg heldigvis fået det meget bedre her til aften. Så nu har jeg en lille smule travlt med at få ryddet op og få gjort rent imorgen. Hihi hvor var det heldigt at jeg fik købt de fleste julegaver sidste søndag og i mandags :) Min mand fik handlet resten ind idag. Han købte ænder, stegen og alt det andet der kun kan købes tæt på juleaften (alt det tunge). :) Skønt så slap jeg for det. ;)

Jeg har lavet til og fra kort på sillen. Jeg brugte den samme Rudolf som skal sidde på glasene til juleaften. De blev bare lavet større og så satte jeg en lille "bjælke" i geviret så den sidder fast på gaven. :) Rudolf er ca. 10 cm i højden. 

Jeg skal prøve at nå rundt på jeres skønne juleblogge lidt senere idag for at se hvad I har fået lavet. :) 

Tusinde tak fordi I kiggede forbi min blog og for jeres søde kommentarer. De varmer at læse. 
I må ha' en rigtig dejlig 4. søndag i advent. 
Juleknuz Gitte. 

6 kommentarer:

Mutte sagde ...

Hvor er det nogle søde Rudolf's du har lavet. Det er godt at du nåede at blive frist til julen.

Heidi sagde ...

Øv for sygdom men dejligt du i bedring :-) rigtig glædelig jul søde knus

Annette / aka sagde ...

Haha. Hvor er de søde, og det skæve smil de har om munden (mulen ?) er bare sjovt.
Det er da dårlig stil at lægge sig syg lige her.........uha. Godt du er ved at være kvik igen.
God lillejuleaften til dig.

Pialine sagde ...

Hej søde, tusind tak for dine altid søde kommentarer på min blog :)Jeg har desværre problemer med at komme på din blog hjemmefra, den vil simpelthen ikke logge på :(
Glad for at høre at du har fået det bedre og du er klar til juleaften. Jeg elsker dine Rudolf - de er supersøde.
Rigtig glædelig Jul - håber din aften med falmilien bliver skøn.
Knus

Pialine xxx

Marianne sagde ...

Håber du er frisk igen - der er ikke noget så træls som at ligge syg op til jul...
Super søde Rudolf'er :)
Og glædelig jul.

Mio sagde ...

Godt at du er blevet frisk : ) og hvor er de nuttede elsker rensdyr : ) husk lige at tage billeder af jeres julebord ikk knus