torsdag, oktober 17, 2013

Mix-it-up kursus. :)

Jeg fandt billederne fra scrapsisters mix-it-up kursus, som jeg var så heldig i foråret at vinde  :). Hihi sikke et griseri, men det var sjov og lærerigt. Fnis. ;0). Jeg er lige gået igang med at lave endnu et mix-it-up LO blandet med teknikkerne fra lag-på-lag kurset. Men det ligger til tørre, så det kommer på en anden gang. :O)
Hihi kan se jeg fik lagt et billede på hvor jeg vist ikke havde pyntet mit LO helt færdigt....så find 3 fejl...*gg* =0)
Close up.

Forsat rigtig dejlig uge til jer allesammen som kiggede forbi min blog.
Scrapknus Gitte

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Ja det var jo et rigtig flot LO du fik lavet på det kursus.....for lang tid siden. Syntes nok jeg havde set det før. Men du da grisset godt, som vi lærte.
Dejligt foto, som passer fint til grisseri og farver.

Heidi sagde ...

Hvor er det flot waww, og ser ud til i har haft en fantastisk ferie :-)

Marianne sagde ...

Super smukt!

Annette sagde ...

WOW for et super fantastisk LO, men så mange skønne detaljer. LOVE IT: