lørdag, maj 04, 2013

Scrapsisters fødselsdags udfordring.

Denne gang bliver det en smash side som skulle laves til SS fødselsdags udfordringer.

Opgave 8. Lav en side i smash, sn@p eller Project Life, hvor du bruger et minde. Det kan være et kort, noget du har fået, samlet eller lige hvad du har lyst til.

Jeg valgte at lave siderne med roserne på, fordi hvergang min far sluttede et "vers" så fik jeg en rose. :) Siderne er i den lyserøde smash bog. Den bruger jeg kun til at smashe om mig selv. Har også en sort som jeg bruge som en rejsebog fra vores ferier. :)

Har skåret Rosen, taleboblen og hjertet på Cameroen. Til titlen har jeg brugt forskellige stickers, Thickers og har skrevet lidt i hånden. Ved godt jeg mangler et ord i titlen det opdagede jeg da jeg havde oploadet billedet på SS galleri, men er rettet i bogen, men I får lige den "gamle udgave" ;O) Der skal stå "holdte" efter "far". Fnis synes også jeg havde lidt for meget plads tilbage....*gg* ;O) 
Hvide Rub-on hjerter og noder. Talen er gemt i den lille lomme, den kunne desværre ikke være opslået da den er på 2 A4 sider. 
Puha det var rigtig hårdt at læse talen igen, men også lidt hyggeligt, og tænke tilbage på dagen, da han holdte talen til mig. Men jeg bliver stadig trist når jeg tænker på, at han ikke er her mere....og ikke lige kan ringe og sige "hej" som han blandt andet også skrev i talen. :)
Tusinde tak fordi I kiggede forbi og lagde en lille kommentar. De varmer :)
I må ha' en rigtig dejlig weekend
Scrapknus Gitte 

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejlige sider om dejlige minder. Og papiret passer jo bare så fint.

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle skønne sider og dejligt minde at have.!

Marianne sagde ...

Hvor er det bare smukt... Og dejlig historie.