mandag, april 29, 2013

shopping og OSH kort

Så fik jeg endelig erobret min mac igen. Det har ikke været nemt at komme til mac'en efter Nick er kommet hjem igen. Han er igang med at lave film fra Frankrig. Selvfølgelig er det bedre at kigge på en stor skærm end en lille 15" skærm, forståligt nok.;O) Så mens han var til frisøren ville jeg lige få lagt lidt på bloggen. ;O)

Jeg glemte lige at ligge billedet på bloggen, af det jeg fik shoppet på SAM. Dog ikke billedet af de yndige damer i nedereste venstre hjørne....*gg* ;O)
Jeg var så utrolig heldig at vinde Scrapsisters mix it up kursus som starter her den 1. maj :) Nogen gange kan man bare være rigtig heldig. Glæder mig til at komme igang på onsdag. :)
Her er nogle at de OSH kort jeg havde med. De er skåret må min camero. Teksten er skrevet på cameroen lavet i det er hedder print'n'cut. skyerne er sværtet. På lygterne har jeg sat karton og farvet kanterne med copics. 

Så nu vil jeg lige hurtig nå en blogrundfart inden Nick kommer tilbage igen. :O)

Tusinde tak for jeres søde kommentarer, det varmer at læse dem. :)
Scrapknus Gitte

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Uha nogle lækre sager du fik købt!
Og så flotte kort til OSH!

Charlie sagde ...

Lækre indkøb og søde kort TAK for dem. =0) Håber Nick var blevet langhåret så der gik lidt tid før du blev smidt af PC en igen.

Mio sagde ...

Super skønne indkøb glæder mig til at se dem med fingerene tihi.. Dejlige OSH kort du fik lavet de skal nok vække glæde. Knus

Annette sagde ...

TILLYKKE med din præmie - hvor dejligt at man har lov at være heldig ind i mellem.
SIKKEN dog nogle super lækre ting du fik købt på sam.
Lækre kort du har fået til OSH, dem bliver de bestemt glade for.

Annette / aka sagde ...

Du har godt nok fået nogle flotte og farverige ting med hjem. Wau....
Og tillykke med din kursusgevinst. Jeg må jo selv betale.....haha. Men så "ses" vi jo der, når du nu ombestemte dig og ikke tog i Love2scraop forleden. Det kunne ellers have været hyggeligt at se dig igen.

Dine OSH kort er bare så fine og sikke en sjov ide du gav der. Herligt.

God aften herfra - også uden Mac.

Mette sagde ...

Super søde kort og jeg har jo set dem i "virkeligheden" og kan fortælle at de blev beundret i stor stil ved OSH bordet ;-)