søndag, november 13, 2011

Kobberbryllup/60 års kort

Igår holdte min mor og hendes mands kobberbryllup og 60 års fest. Hendes mand fyldte 60 d. 7/11 og de havde kobberbryllup d. 1/11, så det slog de sammen :).
Jeg skulle så prøve at kombinerer de to ting. :) Det blev til dette kort. :)
Jeg har brugt alm. Hvidt karton. Mønster papir fra en Melissa Frances 6x6 blok. Hjertet er fra sizzix det er embosset med kobber. Blomster. Blonde bånd. Et lille "hundetegn" som min mand har banket 60 i. Det var lidt for "guldfarvet" så det fik staz-on, kobber alcohol ink og lidt dapper; Pearl.

Tak fordi I havde tid til at kigge forbi min blog og for jeres søde kommentarer :)

12 kommentarer:

Linda sagde ...

Lækkert kort og en god måde at lave to ting på en gang.
rigtig god søndag.

Pialine sagde ...

hej søde, superflot kort, er vild med din sammensætning :)
Knuz

Karina Beck sagde ...

Rålækkert kort. Virkelig smukt og romantisk.!

Anne Bente sagde ...

Smuk som altid.
Rigtig god søndag
knussss

Pia sagde ...

super flot kort og så smukt dekoreret

Joan sagde ...

Sejt kort, rigtig god ide med hundetegnet :-)

Gitte sagde ...

super lækkert kort, kan godt lide at du har 2 begivenheder i et kort :-))))

Annette / aka sagde ...

Flot kort - og flot løsning på det "problem".

Lise sagde ...

Lækkert kort og meget romantisk.

Bodil sagde ...

Et nydelig kort du har lagd til de.
klem :)

Charlie sagde ...

Og det blev bestemt et lækkert kort - godt du havde lagt et zoom foto så jeg kunne finde det lille hundetegn med 60 i. =0)

Stinne sagde ...

lækkert kort - as always.

fedt at se dig til sam og tusinde tak for UGLE bukserne som du snart vil se på et lo for de er på hele tiden ( hun er så kær med dem!!!!)

KNUS