fredag, november 18, 2011

Mere jule-smask :)

Igår aftes fik jeg lavet endnu 2 sider i min jule-smask-bog.:)
Bagsiden: Chipboard hjerte som jeg har embosset med rødt. Snefnug. Magnolia stempel, stemplet på gennemsigtigt plast med hvid staz-on.
På den prikket side har jeg sat en lille skøn Lawn Fawn ræv, farvelagt med copics. Tekst stempel er også Lawn Fawn. MS grangren.
Imorgen har scrapsisters cybercrop. Jeg har tænkt mig at deltage, hvis Emil altså synes det er en god ide.;0) Han har de sidste dage været i dårligt humør. Men hvis nu Pyrus kommer på dvd'eren og der er cola i køleskabet, så håber jeg at han er med på den.:0)
Tusinde tak fordi I har tid til at kigge forbi min blog og for jeres søde kommentarer, de varmer.
I må ha' en skøn weekend :)

4 kommentarer:

Mio sagde ...

Ser super godt ud dine smash sider. Håber Emil gerne vil se pyrus ; ) hos os, tager de lige nogle timer til ridning : ) så der gir lidt fred og ro. Har du set SS er blevet flyttet, pga server nedbrud? Det foregår på kreativista.

Karina Beck sagde ...

Lækre sider i din Smask bog.
Jeg håber også at Emil vil nyde Pyrus og cola. Jeg deltager desværre ikke.. Jeg har fået hold i nakken.
Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet.

Har du opdateret blogger til den nye version? Her kan du nemlig trykke på billederne og få dem større, når du udgiver indlæg. Så vi kan få alle detaljerne med.; )

Tak for sidst, det var super hyggeligt.

Mette sagde ...

Hvor er nogle lækre sider, du har lavet. Skønne faver.

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke med gevinsten!

Flot at billederne er blevet større ; ) : )