tirsdag, maj 17, 2011

pandurohobbys udfordring.

Panduro hobbys scrapblogs udfordring er denne gang "student". Men da der ikke er nogen der bliver studenter i familien lige pt. eller i den nærmeste fremtid, som skal ha' en korthilsen, så valgte jeg at, lave et LO med en "gammel" student....*gg* ;O) (håber ikke han læser det...*gg*)
Jeg "faldt" over disse (lidt anderledes) billeder hvor Nick og 2 af hans kammerater er igang med at skrive i huerne :) LO'et er i str. 26x26. Det er holdt meget enkelt, for siden skal sættes ind i den gæstebog, jeg lavede til Nicks studenterfest sidste år..:)

Materialerne bazzil karton. Baggrunds karton er vist nok fra Prima....det er fra gemmeren;O) Teksten med huereglerne er fundet på nettet og printet på hvidt karton. TH distress ink. Tatterede angels stempler. Staz-on. Sort Twine. Charms kors.
Nu er min energi ved at vende tilbage igen efter jeg har ligge syg af flere omgange. :( Så jeg vil hoppe rundt og se hvad I har fået lavet af skønne ting og sager. :)

Tusinde tak for jeres søde kommentarer det er virkelig noget som varmer og gør mig rigtig glad  :)
I må ha' en rigtig dejlig uge og storbededags ferie :)

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et lækkert layout. Jeg kan godt lide det enkle. Og så er det lækre stempler, du har brugt!
Godt at høre at du er ved at være frisk.

Margit sagde ...

Wauwww... et super lækkert LO.
Knaldgo' idé med den baggrundsside... og skønne billeder af en anden side af studenterdagene... Godt "fanget"...
Lækre stempler du har tilføjet BG papiret...
Rart at høre at du er ved at være på toppen igen... mon der er grøde i salg & køb??
Knus

Anonym sagde ...

Genialt layout. Virkelig lækkert og sikke en god ide, og så fantastisk dejligt at se dig i vores konkurrence. Jeg håber, at du får lyst til at deltage mange mange gange..hi.
Tusind tak fordi du deltager i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Held og Lykke.
Dot-scrap

Brit sagde ...

Hvor er det fedt det LO.... Fedt med hue-reglerne som baggrund...

Og godt at du er tilbage i blog-verdenen :)

Heidi sagde ...

Super skønt lo, dejlige billeder der er taget i rette øjeblik ;)

Lyder som en hård tid du har haft :( Håber du snart er frisk, kram til dig

Charlotte sagde ...

Super flot LO - det ser så godt ud det er holdt i få farver. Og billederne er da skønne!!
Rart at høre du er ved at være oven på igen. Sikke en omgang!
Jeg ønsker dig en rigtig god storebededags ferie. :0)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Fedt fedt layout! Billederne er klassiske for studenter og dermed perfekte at scrappe. Nøj, hvor jeg godt kan lide den her side.

Hav en dejlig dag.