mandag, januar 03, 2011

Her får I lige forsiden og bagsiden i min julebog. Dem fik jeg lavet færdig i går aften. :)

Til forsiden har jeg brugt noget karton som var pakket om en julekage dåse som jeg gave Nick i kalender gave.:) Titlen er Thickers. Jeg farvelagde skumbogstaverne med Copic. Bombe bånd. Julebånd.
 Indersiden af forsiden....:) Jeg har brugt rub-ons. Julebånd. Glædelig jul har jeg selv printet.
 Indersiden af bagsiden....:O) Jeg har brugt Rub-on. Bombebånd.
 Bagsiden har jeg brugt Rub-on. Forskelligt julebånd sat samme.Ternet tape som jeg har sat på noget hvidt karton og klippet ud med en bølgesaks.:)
I morgen skal jeg ha' malet den sidst væg inde i mit nye scrapværelse. :) Jeg har ikke så mange billeder, kun af væggen som vi tapeseret om og sofaen som blev "hugget" op i går. Det er måske lidt kedeligt, men når jeg har nogle mere interessante billede så kommer de på bloggen. :O)

Tusinde tak fordi I kiggede forbi min blog og for jeres søde kommentarer. De varmer.
I må ha' en rigtig dejlig scrapuge.

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare blevet flot.
Jeg håber at jeg på et tidspunkt for lov til at røre og se det IRL.

Anonym sagde ...

Den er simpelthen bare blevet SÅ flot!!! Så mange fede og skønne detaljer...hvis du skal til Sn'D tager du den så med? Godt nytår og knus fra mig.

Rikke sagde ...

Hej madamtridse. Har kigget på dine indbydelser fra 2009 og håber at det er ok at jeg "stjæler" ideen, for syntes at de er super flotte. Men hvor har du fået fat i datostempel? mvh Rikke

Marianne sagde ...

Hvor er det altså bare et flot album....

Gitte sagde ...

Hej Rikke
Du skal være hjertelig velkommen til at "stjæle" idéen :)
Dato stemplet jeg har brugt er fra Imaginisce Snag'em Stamps. Butikken hvor jeg købte det, er desværre lukket.
Men jeg håber at du er heldig at finde det i en anden scrapbutik.
Hilsen Gitte