onsdag, oktober 27, 2010

Kreativ......!!!

Nej det er absolut ikke mig som jeg snakker om.......det er nemlig Emil som har været super kreativ og dygtig.:) Emil kom hjem idag med en meget fin gave.....en pude som er lavet af en karklud, han har selv ført nålen...siger læren....den er god nok, jeg har set at han selv har syet på puden.:). Han var så stolt og skulle bare ha' den med ind i hans sofa. Nu står den der og pynter imens han ser Pyrus. :O) Puden er også blevet døbt "Pyrus" skrev de i hans skole/hjem bog...;O) Ja hvorfor mon den hedder det....*GG* Ja han elsker bare sin pyrus og alt der er rødt hedder bare Pyrys....;O) På det ene billede siger han lige pyrus imens han vender puden og kigger på den røde bagside :)
Jeg fik så dårlig samvittighed over at jeg ikke selv har været særlig scrapkreativ de sidste mange uge. Så jeg skyndte mig lige at få lavet dette julekort....;O) Arhh lidt kreativ har jeg været, for de sidste 2 torsdage har jeg være ude hos Scrapfactory og scrappe OSH julekort. Dem fik jeg selvfølgelig igen igen ikke tage billeder af ,så I må nøjes med dette som jeg liftet fra det jeg selv lavede hos scrapfactory..:)
Tak for alle jeres søde kommentarer omkring Nicks flytning....nu er jeg ved at komme mig..sådan da.:) Her er bare så tomt efter han er flyttet, synes slet ikke det er særlig sjovt.:( Men han var hjemme i går for at spise aftensmad......det er jo slut på mdr....*gg*;O) Nej det var ikke derfor han kom forbi, han havde tidlig fri og så plejer han at træne sammen med sin far nede i fitnesscentret.:) Men det var rigtig hyggeligt at han var her. :)
Det næste stykke tid bliver der nok lidt stille på bloggen igen. Jeg skal nemlig igang med at istandsætte mit scrapværelse.  :o) Der skal slibe gulv af, tapetserer, malet væggene og jeg har nogle gamle arvestykker som jeg skal ha' istandsat og malet. Det glæder jeg mig ikke til, for jeg er bange for at mit håndled kommer til at gøre ondt  igen.:( Min læge mener at jeg har noget betændelse i det og hvis jeg får lidt smertet så skal jeg tage noget smertestillende, men hvis det bliver forværret så skal jeg til lægen igen.:( Men møblerne skal males, ellers må jeg jo bare tage penslen i den anden hånd....;O).

Tak fordi I havde tid til at kigge forbi min blog og for jeres søde kommentarer.
Det gør at jeg stadig har lyst til at scrappe. :)
I må forsat ha' en dejlig uge og weekend.

14 kommentarer:

Bodil sagde ...

Så fin pute, likte veldig godt fargene han har brukt :)
Kortet ditt var da så søtt, herlig :)
Håper det går godt med håndleddet nå når du skal pusse opp.
Ha en flott uke, klem :)

Annette / aka sagde ...

Hvor er det godt med en kreativ søn - når nu moderen ikke når så meget. Derhjemme altså. For har set at du har lavet OSH kort, så helt galt er det da ikke ! LOL.

Men jeg synes Emil er ret dygtig til karkludepude. Det er nu slet ikke så let, og selvgjort er velgjort. Og så Pyrus. Jamen er det da ikke smart fundet på ?

Hvor lyder det dejligt med sådan en omgang i scrapværelset. God arbejdslyst med projektet.

Annette sagde ...

Ej, hvor er min gode ven Emil - bare god til at lave puder. Hvor er den bare skøn. En super lækker Pyrus-pude.
Mor har også været rigtig kreativ, og lavet et super smukt julekort.

Anonym sagde ...

Hvad er det man siger: Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget! Dit EGET SCRAPPEVÆRRLSE !!! Hvor skønt :O)Og Emil må du også lave plads til, for han er sørme også kreativ....Pyrus-puden...det kommer der sikkert et skønt LO ud af :O)

Anne Bente sagde ...

åh,,,,, så skønne puder han dog har lavet, og super flot kort
knussss

Charlotte Ravn sagde ...

Nårh hvor er han bare dygtig ham Emil, super flot pude i Pyrus farve! Og dit kort er også rigtigt sødt!
God fornøjelse med indretningen af dit scrapværelse og pas nu på håndledet!

Margit sagde ...

Super fine billeder du har fået i kassen af Emil. Han er tydeligvis stolt af sit arbejde... =0)
Du må ta' malearbejdet lidt i små tempi... du skal ikke til at ha' bøvl med armen igen, vel?
Søde julekort du har lavet til OSH... jeg har jo set dem IRL, da de blev pakket...
Jeg håber vi ses til SAM??

Unknown sagde ...

Kære Gitte. Jeg har godt nok spekuleret på... om du var forsvundet...! blev lidt bekymret..! Hvor er det en super fin pude Emil har kreeret...kan godt forstå at han er stolt!

og hvor lyder det spændende med projektet i scrapværelset... det glæder jeg mig til at se... Og hvor er det i øvrigt et skønt julekort!
Håber du får en dejlig weekend!
Knus Engel..

Lina sagde ...

Ej hvor ærgeligt jeg ikke har været i ScrapFactory de sidste torsdage. Håber det går fint med hånden med al den istandsættelse - men mon ikke du bliver super glad for dit scrapværelse.

Og hvor er den bare fin den pude - man kan bare se på Emil hvor stolt han er.

Fantastisk julekort - det tror jeg, jeg bliver nød til at lifte, for det er da lige mig.

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder af Emil, som er tydelig stolt. Meget scrappe egnede; ) : )
Og super sødt julekort også!
Tak for i går. Nu kan du jo godt vise dine kort fra OSH aftenen ; )
God weekend.

Tanja sagde ...

WOW hvor er det bare en rigtig flot pude Emil har lavet og jeg kan godt forstå han er stolt af den. Det er meget sjovt at han kobler alt det røde med Pyrus - godt at Pyrus kommer som julekalender i år, men jeg ved selvfølgelig ikke om han ser julekalenderen... :o)
FLOT julekort du har fået lavet - det er i nogle skønne farver.. God weekend til dig og dine kære...
Scrapknuzz Tanja

Linda sagde ...

Super flot pude:-)
Dejligt når ungerne også er kreative.
Skønt kort du har lavet.
Glæder mig til at se dit scrappeværelse:-)
Ang dit håndled...har du prøvet at spise ingefær tabletter???
Det er godt for dine led:-)

Mette sagde ...

Hvor er det nogle dejlige billeder af Emil og hans pude.
Held og lykke med dit nye scrapværelse....

Charlie sagde ...

Sikken en dygtig dreng - kunne slet ikke kende ham uden brillerne. Dejligt at han har lyst til at lave noget og også selv bliver glad når det er færdigt. En Pyrus Pude - jamen det er jo perfekt! =0) Ja det er nogle supersøde kort du har lavet til OSH - fint farvelagte og bare rolig - jeg fotograferede jo alle kort - så hvis de ikke allerede har været på OSH-bloggen - så kommer de der i løbet af de næste uger. Ses vi på SAM??