søndag, november 02, 2008

Fødsesdags kort

Så er jeg tilbage på bloggen igen efter jeg har ligget syg i nogle dage. Jeg blev syg sidste søndag efter min veninde var gået hjem. Ondt i halsen og øm i hele kroppen. Øv. Der lå jeg så i et par dage, jeg prøvede dog mandag at komme forbi de forskellige blogs. Men jeg måtte overgive mig til sofaen istedet.
Men da jeg så igen følte mig rask ca onsdag, så meldet familien lige sin ankomst, de ville da lige komme fordi og sige hej imens Nick har efterårs ferie. Så hele onsdagen stod det så på rengøring. Familien kom så både onsdag og torsdag. Det var super hyggeligt at de kom forbi. Men øj hvor var jeg træt fredag. Men det havde jeg ikke tid til for jeg skulle nå, at lave et kort til min svoger som fyldet 50 forleden og holdte sin fødselsdag igår. Det nåede jeg også af få færdig. Fredag aften stod så i sofaens tegn. Nick var hjemme hele aftenen, vi så vild med dans, og 2 dvd film. Det var en utrolig hyggelig aften vi havde sammen med Nick.
Lørdag var vi så til 50 år fødselsdag hos svorger. En rigtig fed fest. Og endnu engang er vi med til at lukke festen kl. 05.00. Hvad sker der så efter ca. 2 timers "nattesøvn" jeg vågner kl ca. 9.00 og kunne ikke sove. Men jeg falder heldigvis i søvn igen inde på sofaen.
Så da jeg endlig stod op ca. 12 så var jeg lige rundt på de forskellige af jeres blogs, det er da utrolig mange flotte ting I har fået lavet i denne uge. Jeg kan godt se at jeg snart skal ha' en bærbar, for så kan jeg følge med på de forskellige blog når jeg er syg. :)

Materialer jeg har brugt er ensfarvet papir og det stribet er fra Basicgrey, Blush. De søde små fugle er et stempelaftryk jeg har fra Connie, Magnolia Edwin, "gjerde" fra Rakel. Brads og blomsterne ved jeg ikke hvor er fra.

Nu tror jeg at jeg vil takke af for idag og sige på gensyn en anden dag. :)

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare flot. Super lækre farver.
Godt, du er kommet ovenpå igen.

Pia sagde ...

Hvor er det et flot og gennemført kort, lækre farver

Heidi sagde ...

waw det er bare super flot dit kort og er da helt vild med den tekst du har brugt ;o)

Heidi sagde ...

Tak for din hilsen, du er med i kampen om blogcandyen ;o)
Fortsat rigtig god aften

annes paperfun sagde ...

så godt at du er blitt bedre.Jeg har selv vært syk i helgen med feber og utmattelse. Men heldigvis bedre idag.
Nydelig kort du har laget i deilige farger.
Takk for kommentaren og ja ,,hi,hi fant min gamle frimerke samling her om dagen. Og den boken er til min mor og da passet det jo så godt med et dansk frimerke:o)
Vintage bildet jeg har på fremsiden er fra min mormor som hun fikk da hun fyldte 12 år i 1911. Jeg har scannet det inn og printet ut på nytt :o)Moro å finne slike gamle kort.

Hvor på nettet fant du de bildene fra Amager?
Hadde vært moro med noen gamle bilder fra Amager i albumet til mor.
Ønsker deg en god aften.
Klem fra Anne

annes paperfun sagde ...

Tusen tusen takk for linken den var jo bare helt perfekt!!!
Kjent meg igjen på bildene der :o)
Jeg skrev nok litt feil..bildet var et kort som min mormor fikk,det er ikke bilde av min mormor.Bare sånn for ordens skyld :o)
KLem fra Anne

Anonym sagde ...

Hold da op en uge du har haft...velkommen til overfladen igen ! Det er bare SÅ flot et kort du har lavet...jeg er VILD med de farver sammen..MUMS. Ha en skøn dag.

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Hej igen. Den lilla glasur laver du ved at blande lidt rødt i den blå frugtfarve :O) Netto har frugtfarver på bud for tiden

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke et flot og gennemført kort! Dejligt du er frisk igen :)