mandag, april 14, 2008

Sikken en dejlig weekend



Sikken en dejlig weekend. Vi var ude at sejle, det var en skøn tur. Det var en smule koldt, men når solen kom frem var det dejligt.
Det er de første billeder jeg har fra Flakfortet, hvor træerne er uden blade og farverne er brune istedet for grønne. Men det var flot.



"Tøsedag"


Min veninde kom forbi til vores "tøsedag" som vi holder 1 gang om mdr. hendes datter var med. Vi nåede da, at lave nogle kort alle 3. Selvom der blev snakket en del og drukket cafelätte. Min veninde fik lavet 2 kort til hendes niecer der bliver studenter til sommer. Jeg nåede ikke at få taget et billedet af dem eller også var hun lidt hurtig til at pakke sammen, da jeg sagde, at jeg lige skulle ha' et billedet af kortene =) De 3 kort jeg har lagt på idag var ikke dem jeg fik startet på. De stempler jeg havde brugt skal lige farvelægges først.

De her 3 kort blev lavet kl. ca. 22.00 og ved et tilfælde. Jeg skulle laver nogle blomster som jeg standsede ud med en punch. Så tænket jeg at, jeg kunne bruge resten af papiret til kort. Jeg foldede det og satte noget kontrast papir inden i kortet, og en lille blomst uden på. Hurtige og nemme kort.










Den brads der sidder i blomsten. Er "hjemmelavet" jeg kom noget 3d lim på og kom lidt glimmer på.






Tak for idag og på gensyn



Ingen kommentarer: