fredag, juli 31, 2015

Mini-album

Jeg lavede dette mini-album inden jeg skulle til Prag sidste år i maj. Er stadig igang med at lave albummet færdigt. Men jeg synes godt nok det tager noget tid at få færdigt. :) 
Forsiden lagde jeg på bloggen sidste år!! ;) I kan se det her 
Her får i nogle af siderne i mit mini-album. 
Denne side er bare så sjov og så har de jo stadig sporvogne i Prag.;) Siden har jeg fundet i min mors teroribog fra da hun tog kørekort som ung. :) 
Jeg har brugt papir fra American Craft Dear Lizzy:DayDreamer og Studio Calico: Vanderlust
Pynten: studio Calico, kort pynt: Geotags, Kamera, alfabet stickers og Enamel Dots.
Prima: Mini metal clips 
Enamel dots fra MME: 
Brugte en Smash kasse til at have alle delene i. 
Siderne er 4x8"
Til forsiderne har jeg brugt chipboard som jeg har malet med tavlelak.
Kuverten er fra gemmerne. 
Siderne som ligger i lommen er fra en gammel time-manager mappe. 
Sidste weekend inden Emil skal starte i skole på mandag. Tror han glæder sig rigtig meget, han har ikke snakket om andet hele ugen nu. ;O) Håber vejret holder sig tørt hele weekenden, så vi lige kan komme lidt på lidt flere cykel ture inden ferien slutter. :)

Tusinde tak fordi I kiggede forbi min blog. 
Jeg vil ønske jer allesammen en rigtig dejlig fredag og weekend. 
Scrapknus Gitte. 

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et flot album. Jeg vil se frem til, at se det med indhold.
God aften.