tirsdag, december 09, 2014

6-7-8-9 december. :)

Så gik der lige nogle dage uden jeg fik blogget eller kom på blog rundfart. Men weekenden stod på rengøring om lørdagen (for nu var fødselsdagen rykket til søndag) Så var hjemmet helt klart til, at vi kunne købe juletræet søndag formiddag. Det nåede vi, så direkte til fødselsdag kl. 14. Da fødselsdagen var slut så stod den på juletræs pyntning. Emil mente bestemt at det skulle ske så hurtigt som muligt, og hels inden jeg fik jakke og sko af. ;O) Jeg nåede også lige at få pakket hans kuffert til aflastningen mandag.
Hele mandagen var jeg så heldig at jeg havde en voldsom hovedpine, som pillerne ikke kunne "slå ned" :-/ Det går heldigvis lidt bedre idag. 
Men I får lige et par billeder af vores lille fine juletræ, det er nok det mindste juletræ vi nogensinde har haft herhjemme. Men i år skal vi slet ikke være hjemme i julen eller gå om træet, så var det ikke nødvendigt at have et træ der går helt op til loftet. ;) 
Emil var med til at pynte juletræet. Vi måtte pege på de forskellig grene han skulle pynte for eller kom pynten kun på en gren. Fnis. ;) Han nåede dog lige at pynte en gren med 4 styks julepynt. :D

Ønsker jer alle en rigtig dejlig 9. December. 
Juleknuz Gitte. 

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det er i hvert tilfælde et flot træ I har fundet. Og sjovt nok, så kender jeg gode de grene der bliver overdænget med pynt. Vi andre må så fylde hullerne.
Fortsat god bedring - og dag.

Lise sagde ...

Meget fint pyntet juletræ.....hvem har da også sagt at pynten ikke må hænge på den samme gren:-)))
God bedring:-)))

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et flot juletræ.
Og Emil er god til at pynte!
God aften til dig.

Mio sagde ...

Qskønt juletræ søde : ) og Emil er da super god til at pynte. Sebastian og cecilia plejer at pynte det næsten alene, hun er super god liiiige at hjælpe ham lidt ellers retter jeg en lille smule senere tihi. Han har klart noget ynglligs pynt. Har Emil også det?
Rigtig god aften søde