mandag, december 01, 2014

1.december

Jeg juleblogger i år, men ved ikke lige om alle dagene bliver fyldt med julerier. Men jeg prøver og ser hvor langt jeg når. :) Idag d. 1. december får I lige et par billeder af min julepyntet "lysekrone". :) 

Jeg synes der manglede lidt julepynt i soveværelset, men min kære mand synes dog ikke, at der skulle noget op derinde. Men disse 3 små glasklokker som jeg har arvet fra min farmor, de var ok. ;) 
Nu hænger De fint i den gamle nymalet "lysekrone" som også er et arvestykke fra min farmor. :) 
Ønsker jer alle en rigtig glædelig 1. December. 

Scrap knus Gitte. 

1 kommentar:

Mio sagde ...

Dejligt at du også juleblogger søde : )
søde små klokker og dem kan han da bestemt ikke have noget imod : ))
Måske en enkelt kravlenisse tihi….
Rigtig god 1 dec
knus