søndag, december 29, 2013

Tik Tak tiden går...

Puha hvor tiden dog går hurtigt. Nu er julen overstået og pakket væk. Nytåret banker på. :)
Desværre nåede jeg heller ikke rundt på jeres blogge og ønske jer en glædelig jul, for juleaften kom min kære familie 1 time før de skulle. :) Men det var ok, julleaften blev rigtig hyggelig med dejlig julemad og en masse gode gaver. :) 
1.Juledag var vi samlet med hele min mands familie som vi plejer med dejlig julefrokost og raflegaver. I år var vi på Sj.Odde. 
Puha jeg synes godt nok det er hårdt at holde jul, mit overskud er skrumpet godt ind i dagene efter jul, så har jeg vist også fået vendt op og ned på nat og dag, ikke godt.....eller måske når det nu er nytårs aften imorgen.  Fnis. :D

Gaveæsken som jeg lavede til min nevø. Han skulle ha' penge i julegave.
Det er en fil fra silhouette shoppen. 

Tusinde tak fordi I havde tid til at kigge forbi min blog i den travle juletid og for jeres søde julehilsner de varmer at læse. 
Håber I har haft en dejlig jul med jeres familier. 

Jeg vil ønske jer allesammen et lykkebringende nytår. 
På gensyn i 2014. 

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Super sød gaveæske :)
Og godt nytår til jer.

Annette / aka sagde ...

Det var en sød lille æske. Og sjov !

Du er ikke ene om at få vendt op og ned på døgnet og være dødtræt.
jeg er ved at glæde mig til skolen begynder igen - 6. januar. Det er drøjt med både jul, gæster, i byen - og H...som er ude af rytmen pga alle de ting der sker...

Tak for alle dine søde kommentarer hos mig - og rigtig godt nytår.
Knus fra Annette

Mio sagde ...

Hvor er den sød den gaveæske : )

Rigtig godt nytår, håber i får en super aften knus

Charlie sagde ...

Tak og i rigtig lige måde søde Gitte. Sikke mange FINE ting du og din Sille har fået lavet i år. RIGTIG godt nytår til dig og hele familien. Knus