søndag, januar 15, 2012

Fødselsdags dåse!!

De sidste dage er blandt andet gået med at få lavet min hemmelighed færdig, men den kommer først i morgen. ;O) Så selvfølgelig kortene til Nikoline og min svoger.
De holdte begge 2 deres fødselsdag igår, min svoger fyldte 30 igår og Nikoline 1 år imorgen. Så var det jo nærliggende at slå fødselsdagene sammen. :) Først blev Nikoline fejret med boller, kagemænd og lagkage. Selvfølgelig fik hun også sin egen lille lagkage....men den skulle hun bestemt ikke ha' noget af, jo hvis mor gav hende noget.. ;O) Nu var hun også i en rigtig fin ny fødselsdagskjole, det ville også være synd hvis den blev grisset til i lagkagen....man er da en lille pige.....;O)
Bagefter var det hendes fars tur til at blive fejret. Hvor vi fik lækker aftensmad og dessert...is til Emils store fornøjelse. :)

Havde set at AKA/Annette at havde lavet nogle dåser flåedetomater om til nogle rigtig flotte gaveæsker/dåser. Da min svoger ønskede sig penge til en cykel, så var det jo en helt perfekt måde,at kamuflere pengene på. ;O)

Jeg har brugt papir fra en TH blok. TH herrecykel. Standset en bookplate ud fra TH tag dies. TH movers and shapers tandhjul. Stickers bogstaver. Hero Art tekststempel. Distress embossing powder, er på alle metal udstandsnigerne. Brads.
Kortet har jeg brugt et bingo kort fra en TH blog. Klippet en annonce med cykler ud også fra et TH papir. Cyklerne jeg har krympet er en TH cykel. De 2 andre er fra Hero Art. Tekst stemplet er også et Hero Arts tekststempel. Twine.
I torsdags var min mand og jeg ude og stå på ski....!!! altså indenfor....vi var ude i Rødovre i det som hedder indoor ski. Hahaha det var bare så sjovt....godt der ikke var nogen som kunne tage billeder af os....hahaha det var rigeligt at vi kunne se os selv i spejlet som er sat op ved "bakken"....*fnis* Jeg nåede at tilte et par gange men fangede teknikken. Min mand holdt sig på skiene med har ikke helt fanget teknikken endnu. Men vi skal der ud 4 gange endnu, så mon ikke vi får styr på brædderne inden vi skal ned og stå på rigtig sne.....;O)Så opdagede jeg også at ha' nogle muskler som jeg overhovede ikke troede jeg havde....øj øj øj hvor har jeg være øm i mine ben de sidste dage. En rollator havde være godt at have....*gg* Men jeg tror vist nok lige at jeg skal op i træningscenteret imorgen. :o)

Nu vil jeg se at komme rundt og se hvad der er sket i blogland siden jeg sidst var forbi. Hvis jeg for lov for min bærbar, har stadig problemer. Min mand mener at det er min bærbar som er problemet, så nu må jeg snart igang med at få slettet og gemt på min ekstern harddisk, så min bærbar kan blive geninstalleret....eller hvad nu sådan noget hedder. ;O) Så håber jeg at det hjælper. :)

Tusinde tak for alle jeres søde kommentarer, de varmer at læse og giver energi til forsat at blogge.
I må forsat ha' en dejlig søndag

5 kommentarer:

lam sagde ...

Skøn dåse og sikken et lækkert kort

Lina sagde ...

Fed ide med de dåser, og kortet er da bare helt perfekt til - det ser super godt ud. Rigtigt meget held og lykke med ski'ene. Det er en disciplin jeg aldrig selv har turdet vove mig ud i :))).

Mio sagde ...

Super lækker dåse, det er bare vild flot, og så mange ting har du med : ) kortet er da også helt perfekt. Håber virkelig han påskønnende det kæmpe arbejde : ) pyt med pengene bare man har dåsen tihi...
Hvor ville jeg gerne lige have set jer to på ski, kan liiiige se det for mig ( tænker på mig selv og bambi ) ha ha... Yes du må heller komme over at træne mange steder har de jo timer der er målrettet skiferen, hvornår skal i afsted?
Med meget ømme muskler kunne det jo ende ud i at du skulle sidde og holde after ski hele dagen, *G* det selvfølgelig også været ret sjovt : )
Rigtig god søndag aften

Annette / aka sagde ...

Den dåse blev bare så flot. Og der er jo ingen tvivl om hvad pengene skal bruges til...
Og kortet til er også bare så flot.

Held og lykke med skiturene...hihi. Men i jo nødt til at kunne gebærde jer ordentligt, for jeg går ud fra, I skal ned til Nick og feriere. Og I skulle jo nødigt kaste skam over ham...
God ny uge.

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Super flot dåse. Lyder sjovt med indendørs ski. Det må jeg prøve engang...