fredag, december 30, 2011

Min kort top 10

Jeg fik lige kigget på mine kort idag og fandt 10 som jeg er rigtig glad for.:) Det blev til halvt af hver kan jeg se, 5 julekort og 5 lykønskningskort. :) Her er min kort top 10 også i tilfældig rækkefølge. :)
Idag har jeg været ude og handle ind til nytårsaften sammen med min veninde. Vi holder altid nytårsaften sammen det har vi gjort siden vores store drenge var små. :). I år bliver vi ca 11 voksne og 3 børn. Det bedste af det hele er,at min bror, hans kæreste, lille Emilia og Anders min nevø kommer også og holder nytårsaften sammen med os. :) De overnatter her inde og nytårsmorgen står den på brunch som vi har gjort de sidste mange nytårs morgner. I år bliver det uden Ringenes Herre for min mand skal på arbejdet mandag. :( Men måske jeg sætter den på alligevel, jeg kan jo sove længe, Emil er først hjem mandag kl. 15...*gg* ;O)

Tusinde tak for jeres søde kommentarer og fordi I kiggede forbi min blog.

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort!
Jeres Nytårs aften lyder hyggelig. Pas på hovedet!

GODT NYTÅR.
Knus
Karina

Annette / aka sagde ...

Superflot top 10 du har fundet frem til os. Især nr. 7, som ligger her ved siden af mig og lyser og blinker. H. har kigget meget på den, og synes også det er så flot. Jeg tror gerne hun vil have, at mor laver sådan noget glimmer !
Det lyder som en større fest I han få ud af nytårsaften. Sikke mange I bliver. Rigtig god fornøjelse og rigtig godt nytår til dig og din familie. Spændende hvad det nye år bringer til jer også. Man ved aldrig.......!!!

Mio sagde ...

Super flotte kort ; )

Lyder som en super hyggelig nytårsaften i har planlagt : )
Rigtig godt nytår til dig og familien : )

Knus Birgit

Margit sagde ...

Hvor er det nogle fine (og meget forskellige) kort du har valgt.
WAUWWW... sikken fest der ka' bli' nu i nat!! ;o) (fnis)
Håber I skal hjælpes ad med forberedelserne... ellers er der da "kam til håret"...
Rigtig god fornøjelse...
Tak for i år... med mange hyggelige snakke til "scrap-træffene"... vi ses vel til S'n'D??
Nytårsknus

lam sagde ...

Sikken en skøn top 10. Jeg ønsker dig og din familie et lykkebringende nytår. Tak for dine kommentarer på min blog i 2011. Glæder mig til forsat at kigge forbi din blog i 2012