fredag, december 23, 2011

23. december

Puha så nåede jeg at indhente mig selv. Jeg har heldigvis fået det bedre. Igår var vi ude hos min svigerinde og svoger hvor vi fik gløgg og æbleskiver. En rigtig hyggelig aften hvor også gaver lige skulle byttes rundt. :)
Idag havde min mand fri så vi fik købt de sidste ind til juleaften. Nu skulle der være styr på det hele, håber jer. :) Juleænderne stegte min mand idag. 10 kg Kartofler er skrællet og 3 kg små kartofler pillet. Risengrøden er også færdig og står i køleskabet, lige klar til at blive lavet til ris-a-la-mande....;O)

Vores gamle søde julemand. :) Ja han ret gammel, ved ikke præcis hvor gammel. Men vi har haft ham i ca 20 år nu. Nick fik den af vore overbo som desværre er død nu. Hun sagde at hun havde haft ham siden hun var en lille pige, hun var fra 1927. Selv om han er en gammel julemand, kan han stadig stå og holde øje med de artige og søde børn i familien. :O)
Idag har jeg snakket med Nick og vi blev enig om vi skulle sende en julehilsen på skype. Det hvor de skal holde juleaften, er nettet en del bedre end i deres lejlighed. Så jeg håber at vi kommer igennem til ham. Det kunne være rigtig hyggeligt hvis vi lige kunne hilse på ham juleaften. :)

Håber I har haft en dejlig lille juleaften.
Tusinde tak for jeres søde kommentarer på min blog. Det varmer at læse dem.

2 kommentarer:

Mio sagde ...

Dejligt at høre at du har det bedre igen : ))
Skønt at have det meste forberedt, så kan i slappe lidt mere af i morgen : )
Skøøøøn gammel nisse, hvor høj er han?

Vi har hygget, træet et pyntet, og der er blevet totalt ro, i vores lille hjem. Så vi har bestemt nydt vores lillejuleaften.

Knus

Pia sagde ...

Vi har en lignende julemand som jeg tror er over 30 år gammel.
Ønsker dig og dine kære en glædelig jul