fredag, december 02, 2011

2. December

I får lige endnu en opgave fra Scrapsisters cybercrop. I opgave 4 skulle der bruges en klods med garn om som stempel, en sløjfe lavet af en bogside og/eller klip en fjer i papir. Det var frit om man brugte en ting eller alle sammen.
Jeg lavede en side i min jule-smask-bog. Jeg valgte at lave en sløjfe og stemple med en klods.
Materialerne er karton fra jule-smask-kurset. TH swirl. Bling bling. Rød dapper. Sløjfen er mistet med Candy apple red. SU rundt stepel.

Det var bare så hyggeligt at passe lille Emilia igår, hun var bare i godt humør. Fik lige fanget et billede af hende imens hun gik et par skridt. :) Sørme om hun ikke også kan sige nogle få ord....ma = mad, fandt jeg ud af, for hvergang hun sagde det rakte hun ud efter min tallerken med mad. Selv om hun havde fået sin mad. :O)*gg*. Så kan hun sige "a det" imens hun peger på forskellige ting og forventer at der bliver svaret.. Det går bare så utroligt hurtigt med de 2 små trunter.om en mdr. fylder de 1år.:)
Puha nåede lige at nå at blogge inden dagen løb ud. :)
Dagen er gået med tøjvask, handle ind, gøre rent, købe tøj til imorgen og lave kort til imorgen. Formiddagen blev brugt på at vente på en vvs'er som skulle ordne nedløbsrøret i køkkenet, så der igen kunne løbe vand igennem. Jeg kom ikke rigtig rundt på jeres blogge med alt det jeg har lavet idag, men har da i mine "pauser" smidt en lille kommentarer rundt omkring. :) Men jeg skal nok komme efter det, når weekenden er gået. Men weekenden skal bruges på en fødselsdags fest, og være sammen med Nick inden han tager af sted mandag morgen.:)

Tusinde tak for jeres søde kommentarer. Det varmer at læse dem.
Håber I har haft en dejlig 2. december. :)

5 kommentarer:

Linda sagde ...

Så lækkert et kort du har lavet, idéen med det garn rundt om en træ klods er jo genial, super lækker effekt.
Ja tiden går så stærkt med de kære små...pludselig er de store, nyd det;-)

God weekend

Karina Beck sagde ...

Utroligt, at den lille trunte er blevet så stor.
Flot side i din bog.
God weekend og nyd familien.

Annette / aka sagde ...

Det var da en sjov ide med det stempling - men sikke en flot effekt.
Og mærkeligt at de små kan lære at gå - helt af sig selv. Men endnu mere underligt, at de kan snakke. Det kan jeg undre mig meget over - fordi H ikke har ret meget sprog.
God 3. december til dig.

Margit sagde ...

Sikke det går stærkt!!
Kan da ikke forstå at hun alerede er SÅ stor... =0)
Og rigtig fint julekort...

Mio sagde ...

Det er en lækker side du lavede, sjovt at skulle afprøve nye ting : )
Dejligt billede og uha hvor kan jeg huske fra mine var små de var også begge kun 10 mdr da de gik : )