mandag, december 12, 2011

12.december

Hold da op hvor er dagen bare gået hurtigt, havde ellers regnet med,at jeg skulle scrappe dagen væk.:O)Men nej nej...1000 ting kom i vejen, er det ikke bare typisk..;O) Men det hyggeligste var da Nick ringede hjem. Dejligt at få snakket med ham igen. Vi har ikke kunne få fat på ham på hans mobil, så vi måtte nøjes med at skrive til ham på facebook. Men han skulle jo lige ha' skiftet til et fransk taltetids kort. Det bliver rigtig godt at vi igen kan ringe og snakke med ham...snøft snøft. ;O)
Nå inden jeg bliver for rørstrømsk, så får I lige de 2 kort jeg nåede at lave idag. Fik brugt lidt rester fra min "meget lille" bunke julepapir.......host host...*gg* ;O)
Jeg blev inspireret at nogle julekort som Karina har lavet. Jeg vendte lidt op og ned på kortets opsætning. :)

Materialerne er alm. blåt karton, sølv, rødt og julerester. Hero Art stunning snowflakes. Teksten er fra Sizzix Merry Christmas sæt. Sizzix/hero arts stempel/die-cut sæt. color Box stempelpude Frost White. Farvelagt med memento Dual Marker.
I går var der et ægtepar og kigge på lejligheden De bor i Solrød og ville gerne flytte ind til København. Men de troede at lejligheden var for stor for dem, nu når deres børn var flyttet hjemmefra. De havde heller ikke sat deres hus tilsalg endnu. Så desværre......:( Men det sker nok en dag, vi har ikke travlt. Jeg vil helst vente med at skulle flytte til Nick komme hjem igen.....for jeg mangler jo en flyttemand...*gg*, :O)

Tusinde tak for jeres søde kommentarer.
Håber I har haft en dejlig 12. december

6 kommentarer:

Mio sagde ...

Hvor dejligt at få snakket med Nick : )
Du kender godt Skype ikk?? Super nemt, gratis, og med billede du kan bruge din IPhone eller computer : )
Bruger det ret meget, især med venner og familie der ikke er i DK : )
Skønne kort du har lavet host rester hvad er det??? Jeg har også kun en meget lille bunke tihi.. Elsker at bruge restepapir, man får så god samvittighed.
Øv øv at de synes den var for stor, men der kommer sikkert mange andre så mon ikke du når at få din "flyttemand" når at komme hjem : )
Rigtig god aften her d. 12

Margit sagde ...

Super fine kort... og ups... det stempel/die har jeg da også... det sæt har jeg slet ikke fået brugt...
Nå, men der kommer jo en jul efter denne... ha-ha
Øv-øv at det var fpr stort til dem... håber der snart dukker nye interesserede op... ;o)
Go' dag...

Linda sagde ...

Skønne kort:-)
Ja pludselig er de rigtige købere der...bare vent:-)
God tirsdag

Charlotte sagde ...

Det er nogle rigtigt søde julekort. Sød snemand du har brugt :)
Ihhh hvor må det være svært når ens "unger" er så langt væk... Godt du fik talt med ham i telefon. :)
HÅber stærkt, at der snart kommer nye interesserede til lejligheden. :)
Rigtig god dag til dig.

lam sagde ...

jeg kan høre at du har lige så lidt julepapir som mig ;O) skønne kort blev det til

Karina Beck sagde ...

Jeg tænkte også som Birgit på Skype... Dejligt at Nick ringede hjem!
Lækre kort. Jeg er vild med den tekst!