torsdag, juni 16, 2011

Endnu et LO med Nikoline.:O)
Materialerne er lyserødt karton fra en Panduro blok og det stribet er fra en Tilda kartonblok. Thickers. Skumbogstaver fra Panduro som jeg har farvet med Copic. Tags. Stempler fra Fawn Lawn: Jessie's ABC's. Snor. En utrolig masse knapper fra gemmerne.

Jeg blev inspireret af alle farverne hun har i sit hagesmæk og kom til at tænke på Cyndi Lauper sang True colors. Så har jeg selv "digtet" sat Your ind i teksten. Synes bare det passede perfekt til hende.
At der kom så mange knapper på LO'et var lidt et tilfælde. Egentlig skulle der ikke ha' været så mange, men efter jeg havde fået tømt mine knapæsker ud på LO'et synes jeg det nu passede meget godt med at lave en regnbue på LO'et med alle knapperne.:)
Nu vil jeg se at få tømt mit bryggers for vasketøj.....synes jeg ikke bestiller andet lige for tiden.;O) Bagefter vil jeg cykle mig en lille tur. Når jeg kommer hjem så skal jeg scrappe :O)

Tusinde tak for alle jeres søde kommentarer og fordi I havde tid til at kigge forbi.:)
I må forsat ha' en rigtig dejlig uge.

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Wauw, hvor er det flot. Total lækkert med regnbueknapperne, dem kunne jeg godt blive lidt misundelig på! Og supercute billed.
God cykeltur.

Lina sagde ...

Det ser super godt ud - fed ide med knapperne, den skal helt klart liftes. God måde at få brugt dem på, samtidig med et layout i glade farver og flotte 'former'. Fedt layout!

Charlotte sagde ...

Synes det blev rigtigt godt. Lækkert med de mange knapper, som matcher de mange farver i hendes hagesmæk. Og Cyndi Lauper sangen er fed! God titel! :0)
Nyd cykelturen og rigtig god torsdag eftermiddag/aften til dig.

Josefine sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Marianne sagde ...

Hold da fast, hvor er det lækkert!!!
Det ser super fedt ud med knapperne - og opsætningen er SÅ skøn!!

Ditte sagde ...

Hvor er det et dejligt layout, flotte farver og sød pige. Rigtig god inspiration du fik der, har haft samme sang som baggrund for et layout.
Det er så forskelligt hvad der inspirerer, men godt man trods alt bliver inspireret og må udføre det til noget kreativt, tænk hvis der ingenting skete oven i vores hoveder, gisp ;)
PS: Det er mig der har slettet forrige kommentar, kom til at sende i min datters navn!

Margit sagde ...

SUPER lækkert LO. Hvor er det FLOT... det ser sk... godt ud med de knapper... og så matcher det hele bare tip-top.
Sikken en skjøn "model"...
Ha' en god aften.
Knus

Annette / aka sagde ...

Hold da helt op - hvor er det bare lækkert. Alle de farver - skønt.

Pia sagde ...

kanon flot med alle de farvestrålende knapper og tags , lækkert layout. Du må have en god weekend

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Det ser helt fantastisk ud med de knapper. Wow