tirsdag, december 21, 2010

21.december

Hi hi jeg overlevede turen i Fætter BR....*gg* Ja der var faktisk fyldt op på alle hylderne inde i Fætter BR, utrolig heldigt for mig..:) For de havde den samme Barbie som jeg havde kigget på i Toys'r'us, så til samme pris enda, så den købt jeg...;O) Det gik lige så nemt da jeg gik i H&M, der havde de hængt de sødeste kjoler lige i indgangen. Jeg snuppede en fin kjole i strik. Den er sart rosa og et par strømpebukser med rosaglimmer i, sikker på at min lille niece kan lide det sæt, hun er vild med lyserødt/pigefarver.:O). Ih hvor skønt at det hele gik så hurtigt. :O) Så nu mangler jeg kun 1 gave til Nick og så raflegaverne..:) Skøøønt.

Så skal I da også lige ha' side 21 i julebogen...:O)
Nåede desværre ikke at komme på julebloghop idag.:( For udover gave indkøb, fik jeg handlet det sidste ting ind til juleaften....skønt. Så har jeg lavet romkugler her til aften..mums farmors romkugler...mums...:O)Konfekten må vente til imorgen.:) Nu er jeg godt gammeldaws træt, jeg kan høre min seng kalder på mig.....;O) På gensyn i morgen.:)

Tak fordi I havde tid til at kigge forbi min blog her i denne travle juletid.
Det varmer at læsse jeres søde kommentarer.

6 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det lyder til at du er ved at have styr på det hele. Dejligt. :0) Og altid skønt, når de sidste-minuts gaver kan blive købt i nogenlunde ro og orden. ;0)
Her er der også godt styr på tingene efterhånden - og det er GODT, for jeg skal jo arb. meget af julen.
Rigtig god dag til dig.

lam sagde ...

Godt at høre at du fik fat i nogle fine pigegaver. Endnu en smuk side i bogen. Glædelig 22 december

Brit sagde ...

Godt at høre at du snart kan fejre jul med god samvittighed...
Glæder mig til at se de der romkugler af "farmor" :)

God jul og godt nytår til dig og familien.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Endnu en fin side i din bog. Jeg er glad for at høre, at du fik ordnet de ting, der skulle ordnes uden det store besvær. God fornøjelse med de sidste forberedelser.

Pia sagde ...

der er styr på det hele kan jeg høre men det er der også ved at være her men min juledagbog som der skulle skrives i og tages billeder hver dag i december er der gået total kuk i, det må nok blive næste år hi hi. Du må have en glædelig jul

Margit sagde ...

Det lyder til du har tjek på sagerne... dejligt. Romkugler...mmmmm....lyder lækkert.
Her hjælper det også på listen, hvor vi kan få streget lidt ud!!
God aften...