onsdag, august 25, 2010

Jeg har godt nok ikke været særlig aktiv i blogland de sidste uger, men jeg har virkelig haft brug for at trække stikket helt ud. Jeg synes at jeg havde for mange jern i ilden,som man siger....så min positive energi var bare helt væk. Men nu er energien da ved at komme tilbage. :)
I mandags havde jeg fødselsdag og jeg fik en smuk orkide og en cd'er af min mand og drengene.:) Det var jo godt nok ikke scrap, men jeg tror at min mand mener at jeg nok selv køber det jeg har "brug" for.....;O) Men jeg har da været heldig at få en scrapgave af en scrapveninde. :) Desværre kan jeg ikke ligge billeder på bloggen, for mit SD-kort og pc'er ikke rigtig vil samarbejde lige.......hvorfor ved jeg ikke, men jeg arbejder på sagen. :) Så I må nøjes med billederne fra min årskalender, de har nemlig ligget meget længe på min pc'er og ventet på at jeg skulle tage mig sammen til at ligge dem på bloggen. ;O)
Juni
Jeg har sat ekstra pynt på kalendersiderne. Denne mdr har fået drops..eller hvad de nu hedder på. En træsommerfugl. Hæklet blomst som jeg har farvet med distressing ink. Pins
Juli
På den den side har jeg kun sat nogle stjerne bling på.
August
Her har jeg stempler med Hero Arts stempler. Jeg har brugt stempelpuder fra Hero art og fra TH.
Åh ja forresten så har jeg en rigtig god og en rigtig "dårlig" nyhed.....Den dårlige først....wrææææl snøft hulk.....Nick flytter hjemmefra...vræææl....d.1/10 :( :(........(meeen så får jeg et scrapværelse på ca 15m')...;O) Men jeg glæder mig godt nok ikke til dagen hvor han skal flytte, tror her bliver meget tomt, jeg er også sikker på at jeg kommer til at savne hans høje musik. ;O) Men han skal jo flytte hjemmefra på et eller andet tidspunkt.  Kunne han ikke bare ha' ventet lidt.
Så til den gode nyhed...juuubiii......jeg skal både være faster og tante til januar...mine 2 svigerinder er sat til d.1/1 og d.16/1....ej hvor jeg glæder mig.:)

Tusinde tak for jeres søde fødselsdags hilsner til Nick.:)
Tak fordi I havde tid til at kigge forbi min blog og for jeres søde kommentarer. Det varmer at læse dem.:)
I må ha' en rigtig dejlig uge.:)

17 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor flotte lo'er - alle. Men jeg faldt især over august med de dejlige farver og lækre stempler. WOW. Køn dreng - herligt tandsæt !

Trøste, trøste med at du bliver forladt...., men tænk hvor spændende for din søn. Bare sådan lige for at vende det om ! LOL.

Brit sagde ...

Godt at se at du stadig er i live :)
Åh din stakkel... Men jeg er sikker på at Nick nok skal komme hjem og besøge dig og at du må komme og besøge ham... :)
Og så får du et scrap-værelse - fantastisk!

Bodil sagde ...

Så fine kalendersider du har scrappet. Gratulerer med overstått fødselsdag.
Det blir nok spennende med småbarn i familien. Selv skal jeg bli bestemor for første gang i mars :)
Det blir nok litt tomt når barn flytter hjemmefra men du venner deg fort til det også :)
Ha en flott dag, klem :)

Pia sagde ...

super flotte sider du har lavet og tillykke med dine nye titler. Ja ikke så sjovt når de flytter hjemmefra, jeg kan godt huske tomheden.
knus Pia

Charlotte sagde ...

Flotte kalendersider du har lavet. Og hyggeligt at se noget scrap fra dig igen. :0)
Pyha - forstår godt du føler lidt vemod ved at han nu flytter hjemmefra. Jeg gruer altså for den tid, hvor mine poder flytter!! Gisp!! Men det er jo dejligt du så får et scrapværelse at boltre dig på.
Og så tillykke med de nye (kommende) titler. Herligt med nye små familiemedlemmer. :0)

Connie sagde ...

Super flotte kadenler sider du har lavet. Og endnu en gang tillykke med fødselsdagen.

Karina Beck sagde ...

Lækre sider og flot med Hero Arts stemplerne på det sidste.
Det må være mærkeligt at Nick skal flytte hjemmefra. Jeg kan slet ikke forestille mig den situation!; ) Men han bliver jo på øen, så mon ikke han kommer hjem og vasker tøj og får månedens varme måltid mad ; ) : )

Helle Sahl sagde ...

Halløj smukke. Skal vi ikke bare sige jeg flytter over til dig så, når der nu bliver plads? Jeg skal nok opfører mig lidt som en stor teenager hvis det hjælper. Hmm... nåh ikke...? Kan nu godt forstå dig også når han har været væk så længe og mon ikke han kommer på besøg :o/

Smukke sider du har lavet til din kalender og og super med de detaljer du får tilført materialerne.

Margit sagde ...

Halløj igen. Dejligt at se dig på bloggen igen... kunne godt fornemme at du "holdt pause" fra blogland.
SÅ flotte kalendersider... sikke et herligt billede af Emil med nye tænder på vej ;o)
Ja, det er lidt trist, når de flyver fra reden. Men vær sikker på, at han nok skal finde hjem en gang imellem ;o)
Og så er det jo en fordel at der bliver plads til ens hobby =0)

Mon vi ses på scrap'n'dream??
Knus og god dag.

Stinne sagde ...

Hvor er det søde Loer du har fået i den kalender. Mon ikke du har en så skøn knægt at han tit og ofte kommer forbi sin Moar! og ser med vemod på hans værelse der er lavet om til Scrap.

Og Så er det igang med ble kager mv....... Tillykke søde!

Mette W. Sørensen sagde ...

Tillykke med titlerne:-)
Og sikke nogle lækre LO's du har haft gang i...
Godt at høre at du har fået gnisten igen. Og kender det alt for godt!

Charlie sagde ...

Hej du og forsinket til lykke - jeg har ikke rigtig tid nok til alle de blogs jeg følger p.t. SORRY og jeps - vi har kun vores børn til låns - og så er det da godt at tænke "øv" når de flytter og ikke "gudskelov" - men kan godt huske fornemmelsen. MEN - psst. til lykke med at du får hans værelse til dit scrap - det er da et lille plaster på såret. Fine sider fra din kalender - helt vild med den gule af dem.

Cecilie sagde ...

Du har været savnet i bloglandet, men jeg håber, at du har fået opladet batterierne. Det er jo virkelig vigtigt.

Linda sagde ...

Tillykke med fødselsdagen...lidt forsinket:-)

Fint som du har pyntet kalenderen.
Ja det er lidt hårdt når de unge sådan flyver fra reden...men de kommer på besøg:-)
Vores den store er på efterskole og det er super men dejligt når hun lige kommer et smut hjem på weekend.

God weekend

Betina Olesen sagde ...

Hvor er de skønne dine kalendersider... du rammer godt i farver og årstid må man sige...

Uha nej, "flytte hjemmefra" det ord må slet ikke nævnes her på matriklen.. men med en på 22 og en på 20... så er jeg vist naiv hvis jeg ikke tror at det snart sker... men føler med dig... Knuz

Charlotte Ravn sagde ...

Det er da helt ok, at trække stikket ud engang i mellem - især når det drejer sig om det som gerne skal være en sjov hobby og ikke noget man gør af pligt!
Sjovt nok mener min mand også, at jeg selv køber rigeligt og nægter at give mig scrapting i gave! ;)
Super flotte sider du har lavet!

Lina sagde ...

Hvor er de bare skønne dine lo'er. Helt igennem smukke, og så meget din stil :)

Trist at høre med Nick, det bliver noget af en omstilling. Men mon ikke du bliver super glad fro dit scrap værelse :)