tirsdag, marts 30, 2010

Jeg var oppe til kl...."gaaab" 2.30 i nat. Men jeg beklager Connie,jeg fik desværre ikke lavet en hel stribe kort...;O) Det blev til 1 mini kort igen, men jeg fik lavet kuverter til de andre små kort jeg har lavet. :)
Men jeg er kommet igang med mit feriemini-album, det kan jeg ikke rigtig vise før det er helt færdig. :)
Jeg synes i starten at den grønne farve var en udfordring for mig. Men som jeg sad og vendte og drejede papiret og lagde billeder og pynt på. Så kom jeg faktisk til at holde mere og mere af papiret. Hvis man altså kan holde af noget papir....hmm!! ;O)
Så nu vil jeg kommer videre med albumet inden Emil kommer hjem fra skole. :)

Materialerne kvistkarton. Bazzill karton. Sommerfuglen er fra Inkadinkado. Kork. QK lables one. Hero Arts Silhouelle Stray og Silhouette Brust. Tim Holtz distressing ink rusty hinge og forest moss.
Tak fordi I havde tid til at kigge forbi min blog og for jeres søde kommentarer. Det varmer at læse dem.:)
I må ha' en rigtig dejlig forårs dag

8 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Smukt og enkelt kort, ja det er skønne de små kort, bygget op om spellbinders ;)
Har lige kigget længere ned i bloggen, og det ser jo super godt ud alt det du har lavet. Kan kun tilslutte mig, Pias kurser er fantastiske, og en masse får man lært.
God påske til dig :)

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det godt ud at du har stemplet inde i den hjemmelavede kuvert. Og rigtig flot kort. God påske.

Connie sagde ...

Det kan godt være du ikke lagt meget på bloggen, men du har da ikke ked dig. Både kortet, kuverter og på begyndt et minialbum.

Kortet er super sødt, og kuverten med tryk inden i er da bare en super detalje.

Forsæt god dag, Gitte

Knus

Brit sagde ...

Selvom det ikke ser ud af meget, ved vi jo alle at ting tager tid.
Og hvis du både er i gang med kort og minialbum, ja så er tiden knap.

Men kortet er super lækkert. Er vild med din sommerfugl.
Er det den nye dille? Alt i kork? Og hvor får man lige fingrene i det?

God påske.

Heidi sagde ...

Hvor er det flot Gitte - og kan høre du også har en den ide at sidde og scrappe den halve nat ha ha
Jeg var på job forleden - men tak for hilsne på min svare ;o)

Rigtig god påske og stort kram til dig

Margit sagde ...

Rigtig sødt kort og en super fed detalje med stempler inden i kuverten.
Glæder mig til at se minialbum. Hav nogle dejlige påskedage... forhåbentlig med mere forår.

Pia sagde ...

super sødt kort. Du og din familie må også have en dejlig påske.
knus Pia

Anne Bente sagde ...

åh..... denne var bare såååå herlig
rigtig god påske.