onsdag, februar 03, 2010

Så blev Februar kalender siden færdig. Det er et billede som jeg holder rigtig meget af. Emil er ca. 7mdr. og Nick er lige fyldt 5 år. Åh jeg synes bare de er så nuttet......*gg* håber ikke Nick ser det jeg har skrevet.....*gg*. ;O)
Jeg synes bare at det billede var helt perfekt til denne mdr. hvor det også er Valentins dag. :)Hjerterens fest.:)
Jeg har selv tilføjet prima blomster og lidt bling bling som jeg har sat samme som et hjerte.:)
Tak for jeres søde kommentarer og fordi I havde tid til at kigge forbi min blog. :)
I må ha' en rigtig dejlig uge.

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er da godt nok et supersødt billed og dine små charmetrolde ; ) Dejligt kort.

Mette W. Sørensen sagde ...

Århhh hvor er det et godt billede.. og super godt til feb i kalenderen.

Anonym sagde ...

Super sødt foto...jo da, de er begge nuttede. Og opsætningen med hjerterne er da for cool!!!

fie & Co sagde ...

Åh hvor ser det godt ud! Fantastisk billede;0)
Knus

Charlie sagde ...

Ja de er bestemt nuttede dine to drenge som små. Og sort/hvide portrætter er helt specielle ikke?

Anonym sagde ...

Forresten...skal vi forsøge om vi kan sidde "i rundkreds" til ScrapNDream?

Anonym sagde ...

Hvor mange er vi så? Mig selv, sagde hunden, Maribi, Du, Heidi, Helle Sahl...og?

Margit sagde ...

Wauuwww... mange lækre ting du har lavet siden jeg var forbi her sidst.Super flot Snowboarder-LO. Det album bliver han da vildt glad for...
Også super søde kort. Kan rigtig godt lide dit kort til nevøen. Synes det er svært at lave kort til de unge "herrer"... ;o/
Og din februarside til kalenderen er da bare tip-top... super kært billede...
God søndag aften.

Anonym sagde ...

ja det er da et perfekt valentines billede :)

troll13 sagde ...

Hvor er der bare sødt, og jeg er vild med din opsætning, som da passer perfekt til Valentins day.
Og billedet er da bare for cute ;o)