tirsdag, december 08, 2009

8. december

Ih jeg er bare så glad, for i går modtog jeg denne skønne gave fra Kitt. "en kæde af glæde gave" Det er en Mona som har startet den op..........bare fordi......:) Jeg synes det er en rigtig god ide. Er der noget bedre end at modtage gaver eller give gaver for at gøre andre glade. :)
Jeg er rigtig glad for at skulle sende en "kæde af glæde" gave videre. Jeg valgte at trække lod blandt dem som har tilmeldt sig som fast læser af min blog..........og den heldige er................................
Charlotte er du sød at maile din adresse til mig så jeg kan sende gaven til dig :).

Lige et billede af Emil fra imorges. Da jeg havde tændt lyskæden kastede han sig op på Nicks skrivbord for at kigge nærmere på lyskæden imens han råbte "neeeej se". :) Jeg har redigeret billedet i Picasa 3.:)

I må allesamme forsat ha' en skøn 8.december aften.

Tak fordi I kiggede forbi min blog og for jeres søde kommentarer. De varmer. :)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikke en fin gave du har modtaget.
OG et super dejligt billed af Emil. Har du redigeret det? Det er da årets julebilled. Især med historien også.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da dejligt med sådan en lille overraskelse!

Billedet af Emil er jo inkarneret julehygge; det ser bare dejligt ud.

Heidi sagde ...

hvor sød en tanke med en glædes gave ;O)

Skønt billede af Emil og især med den lille søde sætning dertil knus fra mig

Helle Sahl sagde ...

Ej hvor dejligt. Både pakke og julelykkeligt barn. Så bliver det næsten ikke bedre.

Knus

Annette sagde ...

Super lækker gave du har fået dig der. Og en super hyggeligt julebillede af Emil. Hils min ven.

Margit sagde ...

Lækker uventet gave ;o)
Super sød idé at sprede glæde her op til jul...
Og vildt herligt billed af en ivrig Emil.
Hav en rig tig dejlig aften.