onsdag, december 23, 2009

23. december lille juleaften

Lille juleaften hvor gik den jul dog utrolig hurtig. Men når man ligger syg i flere af dagende, så går man glip af den. Men det går da heldigvis stille og roligt den rigtigt vej:) Men desværre bliver der nok ikke så meget med at synge julesange fra min side, jo med mindre jeg vil ha' at de andre skal få sig et grineflip.:o)

Æskerne til mine niecer kommer på bloggen en anden dag, for de er ikke helt færdige.:) Men jeg fik lavet de sidste gavemærker færdige idag. De er lavet på samme måde som de andre, bare en anden form:)

I dag fik vi lavet konfekt. Nick ville gerne hjælpe, det ville jeg ikke sige nej til.Det var rigtig hyggeligt, jo jeg fik taget billeder. Mit kamera er fuldt opladet til juledagene :) Ænderne blev også stegt idag, for imorgen skal der steges 4 kg flæskesteg(vi skal også holde 2.juledag). Kartoflerne er skrællet. Risengrøden kogt, vi fik noget af det til aftensmad.Uhm. Det plejer vi at få når vi skal holde juleaften. :)

Tak for jeres søde kommentarer de gør mig altid i rigtig godt humør.:)
På gensyn imorgen

5 kommentarer:

Margit sagde ...

Hvor er det godt du er kommet delvis på højkant. Det med manglende sang fra dig er jo til at leve med. Bedre at det går den rigtige vej, så du kan være med.
Og så lyder det til at I både har haft en travl og hyggelig Lillejuleaften.
Det er så rart når børnene vil være med.
Jeg håber I får en RIGTIG dejlig juleaften. Jeg kommer nok først på bloggen igen i morgen... men så ses vi ;o)
Rigtig glædelig jul til dig og din familie... knus fra mig.

Heidi sagde ...

Hvor dejligt at høre du er ved at være på højkant - med eller uden stemme ;o)

Så flotte nogle til og fra kort - og er jo så stolt over at eje et af dem ;o)

Rigtig glædelig jul til dig og dine

Juleknus fra mig

Betina Olesen sagde ...

Øv at være syg i julen, men godt at høre at du er i bedring...

Her er viogså ved at kunne sige tjek til det hele, ja vi er faktisk i rigtig god tid i år.

et har været hyggeligt at følge med her i dec. mdr. g at få hilsner selv.

Kan du og dine have en rigtig glædelig og velsignet jul.

Pialine sagde ...

Kære søde Gitte
Dejligt at høre du er ved at være rask igen. Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig fredfyldt og glædelig jul.
Kærlig hilsen
Pialine

Sarah sagde ...

Detlyder til der er styr på det på trods af sygdom.

Jeg vil gerne ønske dig og dine en rigtig glædelig jul.
Håber at I får nogle dejlige juledage.