lørdag, september 05, 2009

Endu et fødselsdags kort.:)

Endelig fik jeg taget mig sammen til at få købt et nyt SD kort. Det gamle var blevet slidt og ville ikke af med billederne. :( Jeg havde ellers fået et tip om at jeg måske havde fået rykket den "lock" dims som sidder på kortet. Jeg blev lige så glad og tænke at det bare var det, men desværre var det ikke, så jeg måtte købe et nyt.:( Øv sikke meget scrap jeg kunne ha' fået for de penge.;o)

I fredags var jeg til 18 års fødselsdag. Det var min venindens datter som fyldte 18 år. Her er kortet som hun fik. :)
Materialerne er ensfarvet karton. Papir fra DCWV. Stemplet er fra Greeting farm farvelagt med Copic. Blandet blomster. Printet tekst udstanset med QK. De små bingo plader er nogle jeg har fået i fødselsdagsgave :), men de var lidt større, så jeg scannede dem ind og ændrede størrelsen og farven på dem.:) Pailletbånd.
Materialerne er ensfarvet karton. Det ternet er DW

Tak fordi I kiggede forbi min blog og for jeres søde kommentarer. De varmer.

5 kommentarer:

Nikolette sagde ...

Hvor er det et sødt kort!
..og hyg dig nu i næste uge ;-)

Pia sagde ...

et rigtig sødt kort, skønne farver. Du må have en god uge

Charlotte sagde ...

Super sødt kort i skønne farver.
Jeg kan rigtigt godt li' "pyntehjørnet" med blomster, tekst og bingopladerne. Smart at formindske dem og ændre farven på dem.
Jeg ønsker dig en god uge. :-)

Charlie sagde ...

SURT når pengene går til noget andet end man havde tænkt sig. SIkke flittig du har været, kan jeg se. Rigtig fine ting - og dette kort er i nogle skønne farver.

Karina Beck sagde ...

Rigtig sødt og feminint.