lørdag, juni 20, 2009

Lige et øjeblik

Endelig blev jeg færdig med dette LO. Jeg startet på det d.3 til freescrap hos dreampapers. Emil havde fundet hans fars briller i skuffen. Hans egen var gået istykker så vi ventede på at brillemanden skulle få de nye hjem. Han så så sjov ud i ansigtet da han fik dem på, han lignede lidt en struds når den går rundt og kigger. Den ruller lidt med hovedet i ryk. :o) Hi hi jeg tror ikke at han kunne se ret meget, for Emils styrke er +4 og hans far har -2,25. Men hold da op hvor jeg grinte og selvfølgelig skulle jeg jo lige nå at tage nogle billeder. Ja man er vel milijøskadet. ;o)

Materialerne papir fra Sassa lass, AC og Hamply (tror jeg det hedder) Bånd. Thickers og print.

I må ha en rigtig dejlig weekend.

Tak fordi I kiggede forbi og for jeres søde kommentarer. :)

14 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et skønt layout du har lavet, Gitte. Og i nogle dejlige stærke farver.
Jeg kan da godt forstå, at Emil synes, at det var mærkeligt at have dé briller på.
God weekend til jer.
Knus.

Anne Bente sagde ...

total lækker lo du har lavet, og skønne skønne farver.
ha en god weekend.

Pialine sagde ...

Pragtfuld layout og historie :o) Skønne farver og gode billeder - super sammensætning.
Knuzzer
Pialine

ps. god søndag

Nikolette sagde ...

Hvor skønt, at du nåede at tage et billede, inden han lagde brillerne igen. Og fot lo

Heidi sagde ...

Hvor er det skønt det lo og sjov historie du har dertil gggg - håber han har fået sine egen briller igen ;o)

Kender alt for godt det med at tage billeder her og nu - men kunne jo være det lige blev et scrap billede ikk ;o))

Helle Sahl sagde ...

He he, jeg kan lige se det for mig. Så sød en historie der er dertil. Jeg ser selv lige så dårligt uden briller, så jeg kan godt forstå han blev overrasket.

Unknown sagde ...

Hvor er det bare en skøn histore, og hvor er jeg glad for, at den følger med din flotte side... er helt vild med farvekombinationen, og så kan jeg godt lide, måden du har fået smuglet "hov vent lige.." med i titlen...rigtig fint.

Connie sagde ...

Dejligt layout af Emil. Ja, man kan lide se at det er nogle mærkelig briller at få på.

Dejlig farver.

Vi kan da godt holde et mini æksekursus på Scrap´N´Dream;o)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Selvfølgelig måtte du da tage billeder af denne herlige situation. Det er da et skægt minde.

Sarah sagde ...

Herlige billeder og super flot LO med knald på farverne...

troll13 sagde ...

Super flot LO, og lækre farver.
Jeg kan godt huske som barn, at vi unger syntes det var fantastisk at tage min mors briller på. Det skal dertil siges, at min mor var langsynet på det ene øje og nærsynet på det andet ;o)))

Charlie sagde ...

Ja sikken en fræk farvekombination som du er lykkedes super godt med. Og sjovt at få scrappet de små ting i hverdagen også.

Mette sagde ...

Rigtig sjovt LO

sundari sagde ...

Every ladies wear designer sarees in any occasion like birthday party, tea party and many more occasions. Silksarees