torsdag, juni 11, 2009

Jo jeg er her da endnu,..

Men jeg har godt nok været en dårlig blogger her på det sidste. Det er ikke meget jeg har været rundt på jeres blogge, kun lidt hist og pist. Men Emils humør og sove rytme har været helt ude af kurs det sidste stykke tid. Så det er ikke blevet til andet end et kort på 14 dg, nu har jeg altså fået abstinenser.....:o).

Men jeg har også knoklet med at få lavet mit scrapværelse færdig. Så nu har jeg fået skabe istedet for hylder. Jeg har jo en lille prinspilfinger som ikke ved noget bedre end at rode rundt i mine scrapting. Men det er slut nu, håber jeg hvis ikke han en dag finder ud af hvordan man åbner en dør med børnesikring på....;o).
Jeg er ikke helt færdig, jeg mangler nogle stænger, så skal jeg har rykket rundt på 2 andre skabe. Men her er da lige nogle før og efter billeder. Jeg synes det er blevet rigtig fedt
Før.
Efter.

Kortet jeg fik lavet idag, så nu er mit scrapværelse officielt indviet. :)
Materialerne er karton fra gemmeren. Magnolia stempel. Bånd og perlebånd. Brads.
Nick kom idag hjem på sommerferie. Det var bare skønt at få ham hjem igen, nu er han hjemme i ca. 2 mdr. Herligt.
Her i weekenden vil jeg se at komme på blogrundfart og se havde I har fået lavet af spændende ting.
Men tak fordi I kiggede forbi min blog og for jeres søde kommentarer. De varmer. :)
Rigtig god weekend til jer allesammen.

13 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor lækkert et scrap værelse - og krydser for du ikk skal dele dem for meget ;o)
Rigtig skønt kort du har lavet og hvor dejligt at få den store hjem igen - selvom 2 md. nok flyver afsted ;o)

Rigtig god "snart" weekend til dig

Helle Sahl sagde ...

Ja, jeg havde tænkt om vi må se det nye scraprum, men troede ikke du var så langt. Det er godt nok blevet lyst og dejligt. Helt godt at få lyset fra vinduet ind på den her måde, er det ikke?

Synes det var i går du skrev, hvor længe det var til Nick kom hjem igen. Det er hele to fantastiske ting.

Kortet er super fint. Flot med cirklerne.

God weekend til dig og HELE din familie :o)

Pialine sagde ...

Dejligt at se du er på igen ;o) Flot scrapværelse - du må da lige åbne de skabe så vi kan se hvor flot du har fået det :o) Superlækkert kort - jeg kan rigtig godt lide den måde du har viklet perlesnoren rundt om papiret
Knuzzer
Pialine
ps. God weekend søde :o)

Annette sagde ...

Hvor er det bare blevet flot dit scrap-værelse. Og skønt at Nick er hjemme på sommerferie.

Knuser og god weekend,
Annette

Charlie sagde ...

Sikken en ro de skabe har givet - så er det nok heller ikke så fristende for Prins pilfinger.
Fint kort - ja så er det officielt indviet.

Margit sagde ...

Hvor ER det blevet dejligt!!! Det bliver også super at sidde foran vinduet og scrappe. Og de skabe er da bare for lækre. Det er så herligt at have noget "gemt lidt af vejen".
Og fint kort du har fået lavet som indvielse... dejlige farver, som matcher papiret perfekt.

Connie sagde ...

Wauw, et dejligt scrapværelse, du har fået dig. Håber der snart bliver tid til at sidde der en masse.

Også et rigtigt fint kort.

Ha en rigtigt god weekend, Gitte.

Brit sagde ...

Hvor er dit scrap værelse blevet lækkert. Det kan da kun give anledning til endnu flere abtineser...

Få nu hyggeligt lidt med den store af dine drenge og nyd tiden du har ham hjemme.

Knus

Linda sagde ...

Sikke et dejligt værelse du har. De skabe er fede:-)
Dit kort er super sødt, ha en super weekeScrappeknuzz Linda

Tanja sagde ...

Ejj hvor er dit scrap værelse bare blevet for skønt... :o)
Jeg syntes det er en rigtig god ide´med børnesikring af skabene så ham pilfingeren ikke kan hjælpe med at rode... Smiler..
Hvor er det bare et rigtig fint drengekort med nogle seje detaljer..
Åhh hvor må det være skønt at få Nick hjem efter SÅ lang tid...
Kan I ALLE have en rigtig god weekend... :o)
Scrapknuzz Tanja

Betina Olesen sagde ...

Huiiiii, sikke et skønt scrapværelse, og det skab er da bare for lækkert... det giver også en hvis ro for øjnene, at det er bag låger nogle gange, selvom tingee har det med at finde ud igen...

Er du forøvrigt klar over, at når du har skrevet en kommentar på en blog, så kan man ikke trykke på dit navn, og komme over på din egen blog, den har du nemlig spærret af???

Hygge fra Betina

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det ser rigtig lækkert ud - mere roligt og som et sted, hvor du rigtig kan skabe. Det kan man jo også se, for du har allerede lavet et rigtig fint kort i dit nye værelse ;o)

Hav en dejlig week-end.

Unknown sagde ...

Sikke en fin hule du der har skabt... misunder dig helt :o) og jeg kan se, at du har inviet det med maner, for det er godt nok et sødt kort du har kreeret. Jeg krydser fingre for, at prinsen ikke lurer teknikken.
jeg håber du har haft en rigtig skøn weekend med hele familien :o)
Knus Engel