torsdag, februar 26, 2009

Digi-scrap.

Igår var jeg til mit første digi-scrapkursus hos Dreampapers som Lina underviste i. Det er en helt ny verden der åbnede sig for mig igår. Sikke mange ting man skal huske, bare jeg kan huske hvad Lina fortalte igår,når jeg selv skal igang.:o)
Lina havde en template, papir og pynt med til os. Så var det bare at gå igang og slå ørebøfferne ud. Det var lidt svært. ;)
Billedet var en jeg synes passede til de digi-papir/pynt som vi fik af Lina .
Her er det digi-LO jeg selv prøvede at lave her til morgen. Jeg tænkte nok jeg ikke kunne huske halvdelen. Så jeg fik ikke mattet under billedet. Så det ser lidt fladt ud. Det eneste jeg huskede er jeg skal gemme hele tiden. Men øvelse gør jo mester. :o)

Papir, blonde,sløjfe,template er det som vi fik fra Lina. Blomsterne, den lille figur og bling er freebies fra Digiscrapbooking

Det er nu meget sjovt at digi-scrappe. Så jeg får nok lavet nogle flere. Men jeg synes det er lidt underlig at man ikke har papiret i hånden. Det giver egentlig også en frihed når man digiscrapper, så roder man ikke så meget. Papiret bliver heller ikke ødelage, man starter bare om igen. Jeg har det jo lidt svært ved at klippe i mit papir især når det er nyt. Jeg vil ikke droppe at scrappe "live", det er stadig det fedeste. :o)

Tak fordi I kiggede forbi min blog og for jeres søde kommentarer.

Rigtig god torsdag.

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Min kæreste har det på samme måde... han kan ikke lide at jeg laver digiscrap fordi han mangler at kunne sidde og holde LOet i hænderne og nalre ved det ;) Jeg holder lige meget af begge dele tror jeg - det hver sine fordele.

Hilsen Lørna (hende der sad oppe foran og legede kloge-åge på kurset) ;)

Connie sagde ...

Tillykke med den nye verden, men jeg håber ikke vi mister dig til digi-scrap.
Men du er jo båndnakoman, så mon ikke du kommer til at papir scrap stadig.
Jeg kommer aldrig til at være digi scrapper, kan godt nok nået, men elsker papiret for meget.

Ha det godt, søde.

Pia sagde ...

Det er rigtig flot, siger som Conni, du skal passe på ikke at blive grebet af det, selv om det ser kanon ud er der noget andet over papir scrap og jeg ville savne at sidde og klippe klistre men det er facinerende med digi

Karina Beck sagde ...

Jeg synes, at de er superflotte. Jeg er sikker på, at du ikke glemmer at scrappe "rigtigt"..

Helle Sahl sagde ...

Spændende. Jeg har prøvet selv med hjælp fra link på scrapsisters, men der er for svært. Jeg gad godt prøve sådan et kursus. Det er ideelt til en nattevagt for mig. Jeg eeelsker papiret, men det kunne være sjovt at lærer at digiscrappe også.

Anonym sagde ...

Frisk gjort :O) Det skader aldrig at prøve noget nyt ! Spændende om du bliver helt bidt af det...meeen jeg gætter også på, at dine bånd vil skrige på dig :O) Kan du ha en skøn weekend...digi eller paper...

Margit sagde ...

De er rigtig flotte begge to. Jeg kan ikke digiscrappe... men vil gerne prøve det engang - selvom jeg ikke kan forestille mig, at jeg kan være foruden mit papir og mine dimser... =0)
God week end

Heidi sagde ...

super flot dem du har fået lavet - har aldrig prøvet selv, men kan se point med at kan sidde og scrap uden at rode ;o)

Rigtig god søndag

Charlotte Ravn sagde ...

De er rigtig flotte, dine føste digiforsøg.
Den ene ting udelukker jo ikke den anden, man kan da sagtens scrappe både digitalt og i papir. Jeg synes det er vildt spændende med digiscrap, men det bliver nok aldrig noget for mig. Jeg bruger i forvejen mere tid ved pc'en, end min ryg bryder sig om, så jeg holder mig nok mest til papiret...og rodet ;)

Tanja sagde ...

Hvor er det bare nogle rigtig flotte Digi LOér du har lavet - SEJT gået først gang du prøver... :o)
Jeg syntes det er meget spændende med Digi scrap, men jeg nyder rigtig meget at have papiret i hænderne. Så det er ikke nu jeg kommer igang med Digi scrap - men man kan jo aldrig vide hvad fremtiden bringer.... :o) :o)
Scrapknuzz Tanja

Betina Olesen sagde ...

Ja, jeg er imponeret... det ser rigtig godt ud.... skal altså også have prøvet/lært det....
mon ikke at det er spørgsmål om øvelse...

hygge fra Betina

annes paperfun sagde ...

Så flott digi scrapp du har laget!
Men enig med deg ...ikke slipp taket i "live" scrappingen.
Jeg skal begynne på et online digiscrapp neste uke og gleder meg til å lære litt mer om photoshop.
Jeg tenker nok at jeg skal blande digi og "live"...som å printe ut rammer på overhead ark og lage små tags som jeg kan printe ut.
Ønsker deg en flott dag...og takk for alle oppmuntrende kommentarer som du gir meg...betyr mye!
store klemmer Anne

Mette sagde ...

meget søde Lo du har lavet.