søndag, januar 11, 2009

Et lille kort til

Jeg har liget lavet et nyt kort i 15x10,5, så nu har min svigerinde og niece 3 str. kort at vælge imellem til indbydelserne.
Materialerne er kvist karton sværtet med guld rundt kanten. Det blomstret og avispapiret er noget fra gemmerne, kradset og sværtet. Dato stemplet er fra imaginisce Snag'em'Stamps. Billedet er har jeg fundet på nettet, jeg har malet med h2o på hårbåndet. Min madpapirsblomst igen igen som også har fået lide guldsværte og h2o.:)

Tak fordi I kiggede forbi min blog.

I må alle ha' en rigtig god søndag.

14 kommentarer:

annes paperfun sagde ...

Nydelige kort du har laget og den blomsten gjør seg veldig godt.
Herlige motiv du har funnet også.
Og takk for awarden *klem*
Jeg kommer ikke til å ordne med disse awardene...det har blitt så mange etterhvert som jeg ikke har fått ordnet med så jeg tror det er best for meg at den ligger stille og rolig i din blogg :o)
Men tusen takk for dine ord og oppmuntringer som du gir meg med dine kommentarer.
Stor søndagsklem Anne

Berit Bilde sagde ...

Sikke et flot kort! Det kan jeg godt lide. Jeg kigger mig lidt omkring og samler inspiration til kort. En lille ny hobby, som jeg endnu ikke har offentliggjort på min blog- men det kommer nok om en uges tid, når jeg har lavet flere og flottere kort.

Karina Beck sagde ...

Flot kort også. Var det mig der skulle vælge ville jeg tage nummer 2. Jeg kan godt lide den aflange form på det og sommerfuglen på det. Har du nok af dem, hvis det bliver det? ; ) Godt at blomsten går igen.
God søndag til dig.

Pia sagde ...

Det er et rigtig flot kort og et sødt billede og lækre farver du har brugt. Du må have en dejlig solrig søndag

Anonym sagde ...

Hvor er det også flot ! Du gør det da bestemt ikke nemt for dem at vælge :O) Sød blomst, det var ikke gået op for mig, at du havde lavet den af madpapir...go idé. Ha en skøn søndag :O)

Anne Bente sagde ...

åh.......... total flot kort du der har lavet, er vild med det hele på den, supert.

Sarah sagde ...

Super fint kort det her... Spændende at se hvad de vælger.
Tusind tak for awarden - blev rigtig glad!

Hanne sagde ...

Hvor er det da bare flotte ting du laver......Kanon

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Også et smukt kort - det har en rigtig sød stemning.

June sagde ...

That is absolutely gorgeous. I love the design and the image.
thanks also for following my art freebies blog
Hugs June

Linda sagde ...

Hvor er det en fin indbydelse. Jeg er vild med din madpapirs blomst:-)
River du eller klipper du??

Linda sagde ...

se lige forbi min blog har lagt en award til dig

Solrunn sagde ...

Nå har jeg vært å tittet på alt det flotte du har laget;)
Det er kjempe flott alt sammen;) Gleder meg virkeligen til å se hva mer du tryller frem;)

Ønsker deg en super kveld;)

Charlotte Ravn sagde ...

Ejjj jeg skammer mig!Jeg havde 13 ulæste indlæg her på din blog! (rødmer)
Sikke nogle skønne kort og layouts du har lavet, siden jeg var forbi sidst. Tak for alle dine søde kommentarer på min blog, de varmer meget :)