onsdag, december 17, 2008

17.december

Idag skal jeg til freescrap hos Dreampapers det glæder jeg mig til. Det er altid super hyggeligt og så se de andre scrappe Qvinder igen.
Idag skal jeg bare ha' lavet de sidste julekort færdige(troede jeg var færdig, men nej).
Så idag skal jeg bare lade være med at shoppe og snakke....... ja ja tro på det. Når det bliver 2 torsdage på en uge. Men nogen gange skal man jo prøve noget nyt. Right. Jeg skal vist være heldig hvis jeg får lavet et. :) Det er også ok de skal bare sendes inden fredag. :)

Men lige et lille billede af mit englekor. Det var nogen som jeg har arvet fra min farmor. Jeg fik dem fordi de lå i samme æske som mine julemus. Min far mente at de skulle blive sammen og ikke deles op. Så hver år komme de ned i den samme æske som min farmor også lagde dem ned i.
Hvert år til jul når jeg sætter dem op kommer jeg til at tænke på min farmor og hendes smukke krystalklare stemme.
Jeg vil takke af for idag og ønske jer allesammen en rigtig dejlig 17.december dag. Tusinde tak fordi i kiggede fobi min blog og for jeres søde kommentarer.

8 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Rigtig god fornøjelse...de kunne godt lyde lidt som vores scrapaftener i Holstebro *G*
Sød lille historie og dejligt minde med englene og musene - det er sådan noget der gør det hele lidt dejligere.

Charlotte sagde ...

Det er så dejligt med arvestykker fra bedsterne. Søde engle du har - og sødt, at de skal blive sammen med musene! :-)
HÅber du hygger dig i Dreampapers. Det er altså bare alt for lang tid siden jeg har været derinde! I det nye år må jeg afsted - så kan jeg også få hilst rigtigt på dig. :-)
Fortsat god aften!

Pia sagde ...

Du må have en dejlig aften i dreampapers og håber du for lavet lidt.

Heidi sagde ...

håber du får en rigtig god aften og shop nu ikke hele jule bugettet op ha ha

Sød lille historie med skønne engle

Anonym sagde ...

Håber du har haft en fornøjelig aften i Tåstrup ! Dit englekor er bare rigtig sødt...og et dejligt minde :O)

Karina Beck sagde ...

Ja, ærgeligt at jeg ikke kunne komme. Ville ellers godt have sagt god jul til alle jer skønne scrappekvinder ; ) Men sådan er det jo i denne travle juletid. Søde engle, Dejligt minde at have.
God decemberdag til dig.

Margit sagde ...

Hvor er det sjovt... det englekor har jeg også... næsten i dobbeltudgave. Jeg havde nemlig købt det (før jeg blev gift for 37 år siden) til mig selv, og da hun så det, ønskede hun sig det også. Da hun nu er død (1997) så har jeg fået "doblet" englebasserne op. Men da det netop er et kor synes jeg det er OK.
Hav en dejlig dag.

Margit sagde ...

altså... "hun" er min mor =0)