onsdag, oktober 08, 2008

Min scrapplads

Så fik jeg endelig rykket rundt på div. møbler. Så nu har jeg fået min syplads tilbage. Og et sted jeg kan sidde og scrappe. Det er rart, for jeg var godt træt af hele tiden, at skulle rykke frem og tilbage på scrap ting og mine symaskiner. Jeg vil stadig gerne lave begge hobbyer, så det skønt at de nu er de blevet adskilt. :)

Før lignede det også som om der var sprunget en bombe på bordet.
Men nu har jeg næste fået alle ting på sin plads. Det kan godt være det skal justers lidt hen ad vejen, men nu er det grove overstået. Måske ser det også ud som om der stadig roder lidt men jeg har altid orden i rodet. :) ................ Lidt jomfru er da i mig. ;o)

Min scrap plads.
Den brune reol er et avestykke som ikke er blevet malet endnu. Chatollet/sminkebordet er købt på et loppemarked og malet hvidt. Bordpladen kan trækkes ud. smart.
Min marollestang er kommet op og fyldt op med alle mine thickers og alt andet der kan hænge.
Værktøjreolen er fyldt op med alverdens dimser. Den lyserøde kommode har maling i den store og en mellem skuffe, limpistol i den anden mellemskuffe. 1. lille skuffe er der glimmer mist og glimmer lim/liner. 2. skuffe er en reste/rode skuffe (sådan en skal jeg ha') 3. skuffe er ståltråd og tyndt pynte ståltråd.
I skufferne under hylden ligger bla. alle mine punch, clearstamps og skære underlag osv.
Men den nederste skuffe har jeg nogle tinæsker som jeg lige har købt i Netto for 3/20.-. Dem har jeg fyldt op med en masse andre dimse ting om ikke kunne være i værktøjsreolen. f.eks. knapper, fjer, chipboard bogstaver, stempler, dymotape osv. Jeg har sat billeder oven på bøtterne, så går det hele lidt hurtigere når jeg skal bruge noget. :)Det her er så min syplads, måske ikke helt er er også nogle scrapting rundt omkring :)
Under bordet har jeg nogle trådhylder som jeg købte i IKEA . Den hvide kasse under er til mit 30x30 karton.
Et lille kig på hylden over sybordet. De 3 tinæsker som jeg købte i Netto bruger jeg til mine QK og de hvide kasser er til mine stempler (undskyld Nick jeg har lige lånt dem indtil jeg kommer i IKEA) Den blomstrede kasse er til mine færdig lavet kort.

Hm jeg kan da godt se nu, at jeg skulle måske ha' ryddet lidt mere op eller lagt billederne ud i sort/hvid. Nå men pyt med det, der er rykket rundt huuuuurraaaa for mit nye scrap/sy-rum.

Så nu tror jeg forsætte med at rykke rundt og smide ud i de andre rum i lejligheden.(tænk at jeg skulle komme fra mig, hi hi)

Det bliver min mand nok ikke glad for. Han får altid sådan nogle mærkelig trækninger hen over ansigtet........hvor mon det????...............hi hi nok fordi han ved at det altid ender med at jeg skal i IKEA og shoppe eller han skal sætte noget op på væggen.

Nu vil jeg slutte for idag og forsætte oprydningen. :)

Så I må alle ha' en dejlig solskins dag og på gensyn. :o)

7 kommentarer:

Annette sagde ...

Hold da helt op hvor ser det godt ud. Nu er der da ikke nogen undskyldning for ikke at få lavet noget.

Vi ses i aften,
Annette

Anne Bente sagde ...

åhhhh hvor er det dog lækkert, her er alt på klaveret i stuen, er ved at være godt træt af det:)

Pia sagde ...

Det er et rigtig tjekket scrap sted ser ud som alt er lige til at gå til, supert

maria sagde ...

sikker et par lækre pladser du har fået dig :0)

fie & Co sagde ...

WOW, et fantastisk dejligt sted du har og sikke en orden!
Engang (om meget lang tid) når drengene er flyttet hjemmefra så skal jeg have mit helt eget sted:0)

Karina Beck sagde ...

Lækkert scrappested du har. Du har mange fine opbevaringer, synes jeg.

Heidi sagde ...

Det ser virkelig lækkert ud, Din symaskine er det en husquarna? den ligner meget den jeg har. Lækker syplads og scrappebord, her må jeg nøjes med 1 bord til begge hobbies men det det går....