torsdag, oktober 16, 2008

Mappekort.

Jeg var til freescrap igår og som jeg plejer fik jeg ikke lavet så meget. Men lidt blev det da til.

Jeg fik stemplet en del søde fugle, muffins, træer og jordbær fra Magnolia det var nogle jeg lånte af Connie . Imens jeg var igang med stempleriet så jeg at Maria havde de sødeste Magnolia med en muffin og med bageplade. Dem måtte jeg da lige låne. :)
Jeg fik også klippet mappekortet ud. Jeg var heldig at Pialine havde sit print med af hvordan kortet skulle laves. For jeg kunne ikke finde mit. Jeg fik lavet det færdig idag.
De materialer jeg har brugt er noget papir jeg har haft liggende et stykke tid, så jeg kan ikke huske hvor jeg har det fra. Men Sarah Kay stemplet købte jeg igår hos Annette.
Så vil jeg lige sige tak for igår til alle jer der var til freescrap. Det var rigtig hyggeligt at se jer igen. Ha det godt til vi ses igen.
Men så vil jeg sige godnat og tak for idag.
Ha' det godt og på gensyn.

2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhh, denne var bare flot, jeg har jo også lavet 2 mappekort i dag, man kan godt blive bidt af det:)

Karina Beck sagde ...

Super sødt kort. Sådan et bliver jeg vist også nød til at lave.