lørdag, oktober 18, 2008

Jule kort

Jeg fik lige lavet et julekort til inden vi skal ud af døren.
Jeg har længe se hvordan der var mange der brugt bølgepap på kort og LO. Det måtte jeg altså prøve, så jeg gik lige igang med en papkasse.
Materialerne er ensfarvet rødt karton som jeg har givet glimmermist. Jule papir fra MME tror jeg nok. Punch snefnug, med glimmermist. Billet med rub-ons. Bølgepap med glimmermist. Papiret med tekst er noget jeg selv har lavet og givet det en gang kaffegrums. Stemplet er et aftryk jeg har fra Maria

Nu vil jeg gå til fødselsdag, så tak for idag og forsat god weekend. :)

7 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

Hvor er det bare Kanon flot,og det ser bare godt ud med det bølgepap.

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig sødt kort, du har lavet. FRlot sat op og dejlig farve.

Anonym sagde ...

Flot og rustikt...kommer helt i julestemning :O)

troll13 sagde ...

Skøøønt julekort, dejlige detaljer.

Sarah sagde ...

Rigtig fint julekort. Jeg er også så småt gået i gang med julekortene men det går ikke så hurtigt... Men der er jo også noget tid endnu...

Heidi sagde ...

hvor er det et skønt julekort ;O)

Maya sagde ...

Åhhh dette er jo bare lekkert!
Nyydelige detaljer og super flott malt!!

Klem fra Maya :)