onsdag, september 24, 2008

On Top og skumbogstaver

Jeg var inde på LaChris/christinas blog der så jeg at hun havde været i Bog&ide og havde købt nogle skumbogstaver 3 bøtter for 50.-. Det måtte jeg også lige over og kigge på. Jeg fande dem. Har allerede brugt dem til Nick's LO. :)

Jeg nåede også at blive færdig med Nick's LO.
Jeg har brugt enfarvet blåt og mattet billederne med sort. Det blå linieret papir er fra Creative imaginations. De gule bogstaver var dem jeg købte i Bog&ide. Jeg har revet en side ud fra et gammelt Burton katalog hvor der et lidt sne på. Skull Candy er et klistermærke Nick havde liggende. Dymo sort. Teksten skal han jo igen skrive.

Tak for idag og på gensyn.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Super flot LO. Lækker farve.
De bogstaver er da for fede og det ser godt ud med doodlingen på...