torsdag, august 07, 2008

Wylde Women Award

Jeg har modtaget en meget flot Award fra karina Den er jeg rigtig rigtig glad for.


1. You can give it to one or hundred in between- it's up to you. Make sure you link to their site in your post.2.Link back to this blogsite Tammy so Tamma can go visit all these wonderful woman. And remember the purpose of the Award. To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.


Jeg vil gerne give denne Award videre til nogle meget kreative og inspirerende kvinder.
Hvis blogs jeg altid lige skal ind og kigge på. Lige og se hvilke nye og spændende ting de nu har lavet.

Annette fordi du er så utrolig kreativ, sød, hjælpsom og betænksom. Du er altid god til at komme med en kreativ løsning på ens problem. Så er det altid super hyggeligt at besøge din butik og deltage i crops og kurser. Der er altid tid til en hyggesnak, også selvom du er igang med at pakke en hel butik ned. Jeg er vild med dine LO'er.

Connie fordi du laver så mange flotte kreative ting, ud over scrap, som jeg ville ønske at jeg bare tilmærmelse vis kunne find ud af at lave.

Karina jeg bliver nød til at give dig awarden tilbage til. For jeg er synes at det er nogle fantastisk kreative kort du har lavet. Jeg får altid en masse gode ideér til kort og med farvesamsætningen. De LO'er du laver er også flotte.

Lisette du får den fordi du har inspireret mig til at ændre min måde at scrappe på. (Med tilbehør som f.eks. bruge knapper og blomster). Det er nogle rigtig lækre LO'er du laver. Jeg lifter gerne.

Anne-sofie. Du skal ha' denne Award fordi det er en utrolig hyggelig og inspirende blog du har. Der er mange spændende ting og ideér udover scrap.

Der var mange andre som også jeg synes er rigtig kreative og jeg også bliver inspireret af, men så kunne jeg forsætte hele weekenden. De ligger allesamme i mit link.

Tak for denne gang og på gensyn.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Tak Gitte.
Det var sødt af dig og tak for de pæne ord ; )