tirsdag, juni 10, 2008

Nick's 18 år 06.06.08

Ja min blog har været lidt forsømt det sidste stykke tid.







Men mig søn skulle holde sin 18 års fødselsdag og der var en masse ting jeg skulle nå, at lave færdig til ham. Bla hans LO album (den nåede jeg ikke at blive helt færdig med.) og jeg fik lavet en mantrabog. Jeg var ned hos Annette Dreampapers for at få sat en spiralryg i. Den blev et stort hit hos min søn, også hos nogle af de andre gæster der står en masse gode ting i om hvordan man burde leve sit liv. Jeg stemplet servietterne så de blev lidt mere personlige. Han havde selv valgt det som skulle på bordet (kun med en lille smule hjælp fra mor) :o)

uhm den rejecoktail var bare lækker, der kunne godt være røget 2 stk ned men bagefter skulle vi ha' grillet kalvehøjreb og lam med salat og flødekartofler. Isanretning til dessert uhm :o) Så det var godt at vi skulle danse bagefter.

Han fik bare så mange gode gaver. Men det bedste af det hele han var ikke klar over, at vi havde købt en PS3 til ham Det var bare sagen. Han har spillet på den siden i lørdags. Der er også blevet købt flere spil til den.

Vi gav ham en build-a-bear som sangskjuler. Sangen jeg havde skrevet gik på bamses fødselsdag. Så kan han jo bruge den som maskot når han tager til Sverige på snowboard gymnasiet. Bamsen har også snowboard på :o)

Det var bare en rigtig fed fest han fik. Vi holdt ud til kl 04.00. Så det var godt det var fredag vi holdte den. Så var weekenden lidt længere.

På gensyn når jeg har fået taget billeder af hans Lo

Ingen kommentarer: