tirsdag, juni 24, 2008

cybercrop 22-06-08

Jeg deltog i Cybercrop søndag d. 22/6. Det er første gang jeg prøver et cybercrop. Det var rigtig sjovt. Der gik sport og konkurrence i det, selv om jeg var helt alene. Jeg nåede at lave 6 opgaver ud af 8. Ganske godt gået hvis jeg selv skal sige det :o) Jeg var også heldig at vinde en præmie blandt dem der stemte. Så jeg har vundet nogle stempel aftryk og silhouetteudskæringer, en hel stak, stod der. Så jeg glæder mig rigtig meget til jeg får min præmie.

1. opgave som skulle løses efter en skitse. Billedet jeg har brugt er et jeg måtte printe ud. Jeg havde noget papir fra jeg havde købt hos Dreampapers. Som bare passede perfekt til billedet.

2. opgave var hvad skraldespanden var fuld af. Der brugt jeg mini albummet jeg har lavet af wcruller.


3. opgave var også et skitselift. Det blev til et rigtig tøsefarvet LO af min niece som havde været inde og lave en bamse i build-a-bear.

4. opgave var, at det skulle laves et jule kort. Det var ret sjovt, at lige med et skulle man tænke jul, gran og hygge. (uhm glæder mig til jul ;o) ) Men det var også startskudet til, at jeg skal igang med mine julekort.
5. opgave skulle være et LO hvor billederne kun måtte være sort/hvid eller sepia (bruntonede). Vi måtte selv bestemme pynt og papir. Det var heldigt at jeg havde nogle liggende af Nick. Så jeg fik lavet et nyt LO til hans bog.
6. opgave var et LO hvor der mindst skulle indgå 3 billeder og resten var frit. Det nåede jeg først at lave færdig mandag morgen. Det kunne oploades til senest kl 9.00. Så jeg nåede lige det hele også at afmelde mig konkurrencen. Pyha.


På gensyn til næste gang.

Ingen kommentarer: