onsdag, april 09, 2008

Der var engang



He He så fandt jeg endelig ud af hvordan jeg ligger er billedet rigtig ind på min blog. Det var ikke så svært alligevel, man skal bare ikke være træt.=)

Dette LO er af min store dreng. Det er første gang han er på skiferie. Første gang han stå på snowboard. Det var tilbage i 2005. Han er blevet den hel del bedre siden. Så de næste billeder jeg har af han, der står han på boardet.

Jeg er igang med at lave en hel scrapbog til ham fra allerførste gang han stod til, ja, der ikke er flere sider i bogen. Han skal selv skrive på LO for det er hans egne tanker, ønsker og sjove minder.

Jeg kan ikke helt huske hvor kartonet kommer fra men jeg købte det hos Dreampapers op til jul. Overskriften er chipbord duppet med stempelfarve. "ENGANG" er tegnet op på hårdt plasik, bogstaver jeg fundet i forskellige ugeblade. Bagefter har jeg malet på bagsiden med cremfarvet hobbymaling.

Men tak for idag og fordi du kiggede forbi.

1 kommentar:

Annette sagde ...

Hej Gitte

Tillykke med din blog, dejligt at se at du endelig har fået lavet nogle indlæg.
SUPER flot LO du har lavet med Nick.


Tanker fra
Annette